Sunday 29 April 2012

ADA MENTERI PONDAN LAGI NEGARA HURU HARA - kata Rakyat Marhein...?

Assalam to all...

Alhamdulillah...Pewaris memang tertunggu tunggu Artikel macam ni...dari BERSHIT 2.0 tahun lepas lagi aku dok tanyer beberapa Blogger Otai dan UMNO...Kenapa laaaa Pak Menteri yang sorang ni asyik dok bagi AMARAN jeer...tindakan TEGAS takder...!!!

Pernah juga sekali tuu Pewaris terniat untuk buat dan tulis Artikel tentang KETIDAK TEGASAN Pak Menteri ni...hinggakan sebahagian Rakyat menggelarkan nyer MENTERI AMARAN...sorry bukan aku yang panggil Bhai...ini orang ramai yang gelar kan...!!!

Untuk seterusnya....mari kita baca Tulisan Blogger Maut lagi Otai...PAS BERUK
Anda juga boleh baca link dibawah...
http://pasberuk.blogspot.com/2012/04/apakah-hishamuddin-layak-sandang-kerusi.html



APAKAH HISHAMUDDIN LAYAK SANDANG KERUSI MENTERI KDN?



Menteri Amaran...???
 
Anak Buah dah kena serang, nak amaran lagi???
Tahniah Dato S. Ambiga kerana berjaya menjalankan tugas sbg mana arahan ketua pemberontak Anwar Ibrahim dgn amat cemerlang. Sehubungan dgn itu majlis raja2 yg bermesyuarat tergempar ekoran BERSIH 3 sebulat suara memutuskan :  

Lembut di balas "Kekejaman"
1. Dato S.Ambiga akan dianugerahkan darjah kebesaran negara yg membawa gelaran Tan Sri atau Tun dalam kadar yg segera, tanpa ada mana2 pihak boleh pertikaikan termasuklah undang-undang tertinggi negara iaitu Perlembagaan Malaysia. Apa jua bantahan dan laporan polis tidak akan di layan, lebih elok tak payah buat laporan polis..!!!
 
Toche toche toche Menteri Amaran..!!!

2. Mengarahkan siasatan terhadap pasukan Polis Diraja Malaysia yg telah menimbulkan huru hara, kerosakan awam dan kecederaan kpd pemberontak-pemberontak, dan mana2 anggota polis yg terlibat perlu di ambil tindakan tegas, termasuklah En. Polis yang pecah kepala, yang di tumbuk dengan buku lima, yang dihempuk dengan kon jalan, yang dipijak tendang oleh pemberontak Bersih. Semua tuduhan terhadap polis ini tak perlu pembuktian!

3. Menteri KDN boleh mengeluarkan sebarang kenyataan berbentuk 'amaran' sepanjang masa tanpa perlu mengambil sebarang tindakan pencegahan. Walaubagaimanapun, menteri, yb, rakyat marhaein yang lain tidak boleh memberi apa jua teguran atau nasihat kepada Menteri KDN kerana ia bersifat "MAKSUM"!.

"Nak strukturkan Kerajaan ke atau Nak Tunggu Rakyat Strukturkan KERAJAAN?"

Sampai macam ni sekali mereka berani..? Apa Menteri Buat ni..?


Pendekatan berlembut kjaan berhadapan dgn pertubuhan haram bersih pimpinan ambiga mendapat kesan positif segera. Di Pulau Pinang seramai 5000 org ahli DAP keluar parti kerana kesal dan simpati kepada kjaan. Manakala di kelantan beberapa bahagian Pas telah lumpuh kerana ahli2 pas keluar secara beramai2 dianggarkan lebih 25 ribu ahli keluar parti kerana kesal dgn perhimpunan bersih dan simpati kpd kjaan.

Cuma yg menghairankan kini dikalangan pegawai dan anggota polis pula yg kononnya akan menyokong pembangkang kerrna marah kpd kerajaan yg dilihat sudah tidak menjadi dahan yg rapuh utk mereka bergantung. Tahniah Hishamuddin..........


Pb: Jangan Ingat Semua Orang Suka Cara Kita...!  
Ok Bhai....Pewaris sangat sangat bersetuju dengan aper yang ditulis oleh PAS BERUK...korang fikir lah sendiri...ISA dah mansuh...aper pun takleh buat...jawabnyer kita tengok jer laa Melayu belasah Melayu, Melayu pukul Polis Melayu...Cina Maki Melayu...India ketuk kepala Melayu...aku bukan nye Rasist...jauh sekali membenci kaum lain...tetapi sekurang kurangnya...perkara seperti memukul Angota Polis dan perhimpunan Haram Jadah seperti yang BERSHIT 3.0 buat tuu tak mendatang kan huru hara pada Negara...
Dengan ringkas nyer...mereka yang kurang ajar, mereka yang nak jadi Samseng, mereka yang ingkar perintah dan lain lain yang boleh menjahanamkan NEGARA perlu diambil tindakan TEGAS....dan Pihak Berkuasa PERLU Bertindak Tegas....bukan bertindak seperti PONDAN...!!!!
Pssst : Buat laaa aper pun asal kan takda manusia kat atas bumi Malaysia ni yang berani mencaci Agama, Bangsa dan Negara...kalau ader Makluk cam ni...kena laa cari ikhtiar supaya keadaan jadi baik...

No comments:

Post a Comment