Wednesday 25 April 2012

Kakitangan JAIS pun tumpang seronok dalam Khemah di Dataran...tuiihhh..!!!


Asalam,

Apa kena dengan si Mamat ni...Hilang akal ker atau dah memang kaum satu Spesis yang suka bergeli gelian di Dataran Merdeka...

Berkumpul lelaki perempuan sehingga lah Video terbaru yang dipapar dan didedah kan oleh Papa Gomo menunjukan bilamana Dewan Bandaraya membuat serbuan dan pemeriksaan diawal pagi didapati sebilangan dari pelajar pelajar perempuan bergegas keluar dari Khemah lelaki...ini JELAS menunjukan mereka TIDUR BERSAMA...

Setelah dibuat pemeriksaan awal pagi,
didapati pelajar perempuan keluar dari khemah lelaki


Sedih sungguh...Perjuangan Seks Bebas ker aper ni...??? Mak Bapak tolong fikir...Mak Bapak tolong tanyer anak anak mereka yang berDEMO di Dataran tuu...!!!

Berbalik kepada cerita Mamat sekor ni...beliu merupakan salah seorang kakitangan JAIS (Jabatan Agama Islam Negeri Selangor)

Kuala Lumpur
Empat lelaki termasuk seorang kakitangan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan dua pelajar Universiti Industri Selangor (Unisel) mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas tuduhan menghalang pegawai penguat kuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) menjalankan tugas mereka.

Mereka ialah Shaiful Buhari Ramlan, 25, Ekhsan Bukharee Badarul Hisham, 21, Muhammad Karim Abdullah, 24, dan Muhammad Aliff Hafiz Zainuddin, 21.

Shaiful Buhari merupakan kakitangan JAIS, Ekhsan Bukharee dan Muhammad Aliff masing-masing pelajar Unisel sementara Muhammad Karim bekerja sebagai penjual kad SIM.





Sumber juga boleh dibaca disini...
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0426&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_01.htm

Tak payah cakap banyak...kita dah banyak melihat photo photos yang didedah kan dan juga Klip Video yang dipaparkan....

Kalau lah dilihat dan dikaji secara mendalam akan apa yang berlaku di Dataran Merdeka dari hari pertama sehingga kehari ini KEGIATAN BERDEMO di Dataran Merdeka ternyata ianya 99.9 % menjurus kepada satu Kegiatan yang TIDAK SIHAT...

Ape kejadah nyer sampai si mamat Shaiful Buhari Ramlan yang bekerja dengan JAIS ni sampai bergelut dengan Kakitangan DBKL dan terpaksa ditangkap dan dibawa ke Mahkamah untuk didakwa kerana menghalang kerja kerja DBKL...
Memang SAH leer  NAFSU BERAHI tak kenal siapa kita...!!!


Pssst : Dulu kecoh satu clip video dimana seorang Paderi telah melalukan Seks Sonsang dengan seorang budak lelaki di gereja...!!! Kecoh satu dunia...!!!


No comments:

Post a Comment