Monday 28 May 2012

Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram Mengesahkan - PAS SESAT


 

Khas untuk mereka yang Jahil Marakab...jangan menggikut membabi buta, Agama bukan PAS dan PAS bukan Agama....tak tau kena mengaji...!!! 



Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram Sahkan Sesiapa yang mengatakan

"UNDI PAS MASUK SYURGA"

maka itu adalah Sesat.!!



Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi (gambar) menegaskan, fatwa propaganda yang mengatakan seseorang itu akan masuk syurga jika mengundi parti tertentu adalah suatu kejahilan, kebodohan dan kesesatan.


Menurut Profesor Jurusan Akidah, Mazhab dan Firaq, Universiti Ummul Qura, Mekah itu, ia tidak sepatutnya keluar daripada mulut orang yang berakal, lebih-lebih lagi dari seorang muslim yang peka dirinya diawasi Allah dalam setiap percakapan serta perbuatan.


Jelas beliau, syurga adalah nikmat, rahmat dan kelebihan yang dikurnia Allah kepada sesiapa yang dapat melaksanakan tuntutan ubudiyah bukan kepada mana-mana pengundi manakala neraka pula adalah azab Allah ke atas mereka yang sesat, kufur atau syirik. - utusan





Pssst : agama ni bukan tok nenek punyer...agama ni Allah Taala yang punyer...jangan cai cai PAS SESAT ni dok main ikut kepala hotak dia jeer...!!!



No comments:

Post a Comment