Wednesday 23 May 2012

PemBabian Melayu mudah lupa UMNO yang masuk DAP..!!!

Asalam utk sahabat semua...

Pewaris terlalu busy, tak dapat menulis dalam Blog sendiri dan hanya berkesempatan untuk membaca beberapa artikel dalam Blog kegemaran....artikel yang ditulis sahabat AAKJ membuatkan Pewaris juga merasa terluka dengan lakunan bermuka muka  si Melayu Bangsat yang lupa as al usul...

Bukan setakat nak ludah seperti yang AAKJ cakap tapi rasa nak sepak jeer batang tengkuk si Melayu Anjing lupa asal usul ni....

Sila baca artikel menarik nukilan Blogger kegemaran ramai AAKJ... 

DATO SERI PRESIDEN !! APA PERASAAN AAKJ & AHLI UMNO BILA ANJING DAP NI LUDAH UMNO !!



Mamat kurap ni laung "hidup dap" !! saat ni aakj dan sahabat NadiRakyat ada d Ipoh bersama sektariat Konvensyen Media Sosial 1Malaysia..berhimpun nak setting fikir pejuang maya BN supaya tuju ke arah titik pertemuan dan kurangkan perbedaan..

Tiba-tiba kami d kejutkan dengan berita mangkok ni keluar UMNO dan dengan bangga pegang bendera DAP !! kalau d lihat dari rakaman semasa beliau menjerit sawan babi tu seolah-olah d rancang kerana dah ada siap bendera dap dan penyokong dap serta kehadiran nizar dan india pkr !!

wahhHHH !! tiba-tiba anjing dap ni buat sidang taik bagitau dia masih sayangkan UMNO ? siap laungkan "Hidup DAP dan bertakbir" seolah-olah UMNO ni sudah tidak berharga lagi...sebak rasa hati ini...manusia yang d beri jawatan..jadi ahli majlis dan dapat lesen pasir..akhirnya menyalak macam anjing hilang akal...!!

"saya sokong tukar kerajaan"...perghHH ini kata-kata yang buatkan Aakj dan Sahabat NadiRakyat terguris dan membakar semangat kami untuk bantu BN menang besar PRU13 dengan majoriti 2/3..menang bergaya !!

HOHOHO...dengan mudah..tanpa rasa bersalah..anjing ni merayu dan kona mengatakan AKU MASIH SAYANG UMNO !!

Maaf Dato Seri Presiden..Aakj dan Sahabat NadiRakyat amat terkilan..tak pernah sejak join UMNO hingga kini Aakj secara peribadi "LUDAH" UMNO BN...tak pernah dapat projek apapun..walaupn Aakj adalah Ajk Bahagian UMNO..bukan tak pernah minta..tapi tak pernah dapat..tak sawan babi pun..

Adakah Dato Seri Presiden parti nak budaya "sawan babi" ni membiak dalam UMNO BN ? nak AAKJ dan sahabat2 UMNO BN yang lain buat onar dengan alasan kami tak dapat apa2 sejak bersama UMNO BN ?

NadiRakyat ada 4000 ahli lebih..tak termasuk yang pro Nadi...fikirlah..bukan nak ungkit..bukan nak ugut..bila hati kami terguris akibat perbuatan anjing2 dap ini..ada yang nak cuba ubatkan..bila anjing ni dah hilang mabuk..senang je kita lupakan !! ini bukan isu 'maaf"..orang minta maaf kita maafkan..tapi kesan perbuatan anjing ni ? sapa nak jawab ? nak lepaskan begitu saja?

FIKIRLAH...KAMI ADA 4000 LEBIH TERMASUK YANG ATAS PAGAR !!..JANGAN BULI AHLI YANG SETIA..JANGAN PUJI ANJING YANG GILA !!

NI VIDEO SAAT ANJING NI LUDAH UMNO !!




1 comment:

  1. Kalau ada sesiapa lagi yang rasa dirinya tu sawan-sawan babi, elok lah undurkan diri awal2. Elok sangat kalau kita bersihkan kekotoran ini dari ia bertampok menjadi daki yang sukar di cuci.

    ReplyDelete