Friday 9 March 2012

Akhirnya Pewaris Wasiat Mengambil Keputusan Menyertai Kumpulan Hijau



Asalam to all
Alhamdulillah, akhirnya Pewaris Wasiat membuat keputusan untuk Menyertai mereka yang memakai Baju Hijau…Hahahaaa..TETAPI Jangan Salah Faham Himpunan kami BUKAN seperti himpunan Group berbaju Hijau yang di pakai oleh mereka yang berkumpul di Kuantan tempoh hari…
Himpunan yang ada Agenda Tersembunyi

Tshirt Hijau yang dipakai oleh mereka yang berkumpul di Kuanta tempuh hari sememangnya mempunyai Agendanya sendiri, sebab tu laa Anwar Ibrahim dan angkatan Pemimpinnya pun pakai Tshirt Hijau dan turun ke sana sekali….(Dah tau sangat apa agenda yang tersembunyi drsebalik perhimpunan tersebut)
Aiiiik...maner Tshirt Hijau - gelinyeeeer...!!!

Ok, lantak pi mereka….ni Pewaris Cuma nak kongsikan aktiviti apa yang telah Pewaris Wasiat sertai semalam Hari Jumaat  9hb Mac 2012

Kuantan - Jumaat 9hb Mac 2012
Kempen Love Nature – Mangroove Planting – Safe Our Beautiful Beach
Pewaris Wasiat telah dijemput oleh sebuah Organasasi Korporat bersama dengan Badan NGO serta Jabatan Perhutanan dan beberapa Jabatan lain untuk menyertai  Kempen Love Nature – Mangroove Planting – Safe Our Beautiful Beach.
Ianya salah satu aktiviti menanam semula pokok  “Mangroove” dipersisiran pantai bagi menghalang kesan Hakisan Ombak dan juga menjadi Benteng dan pemecah angin bagi halangan ribut YANG BERTUJUAN UNTUK MENJAGA ALAM SEKITAR DAN PERSISIRAN PANTAI MALAYSIA.
Love Nature Campaign disertai berbilang kaum

Anak pokok Mangroove yang dibekalkan


Seorang Pakar Environmental berbangsa Cina bernama Miss Shila telah mengetuai dan memberi sedikit penerangan dan Taklimat tentang betapa penting nya menanam semula pokok Mangroove dan betapa bahayanya Hakisan Pantai.
Dengan Kerjasama Jabatan Perhutanan dan Badan NGO kami telah Berjaya menanam semula anak pokok Mangroove disalah sebuah persisiran Pantai Cherating ,Kuantan.
Penglibatan Badan Korporat, NGO dan Jabatan Kerajaan 

Bekalan anak pokok yang disediakan Jabatan Perhutan sebanyak 2000 batang telah kami habiskan bermula dari pukol 9 pagi sehingga pukul 12 tengahari.
Pukul 12 tengahari kami berhenti untuk makan dengan sajian Nasi Minyak yang dibekalkan oleh Badan Organasasi Korporat dan membuat persiapan Solat Jumaat bagi yang beragama Islam.
Sungguh membanggakan bagi Pewaris Wasiat melihat penyertaan dari berbilang Bangsa dalam aktiviti Kempen Love Nature tersebut.
Berhenti makan tengahari dan persiapan solat Jumaat


Pewaris ada bertanya pada Orang Kuat penganjur Love Nature Campaign tersebut …“Mr. X why we have to wear the Green colour Tshir…is it not gonna make “miss understood” to certain people with this colour….last few week thousand of people in Kuantan make a demo for some issue”….dia jawab…”well..Bro….we wanna show to public that we do the right thing with this colour…no hidden agenda…we wanna leave in Oury Beloved Country with Multy Races peacefuly…we did for our next Generation”….
We dont have any Hidden Agenda not like Those who wear Green Tshirt Before

We have to keep our land clean and safe for our next generation


Tuuu dia, Pewaris dapat lihat dari anak mata Mr.X betapa beliau begitu ikhlas sayangkan Negara.
Akhir sekali untik juak juak yang mengguna kan Tshirt berkaler Hijau tuu dulu…Tak Payah laa korang mencemari Keharmonian Negara, Kemamakmuran Tanahair dengan Agenda Politik kamu…ingat lah Tanah Malaysia ni perlu dijaga dan disimpan dengan sejahteranya untuk anak cucu cicit kita nanti, jangan lah kerana MABUK NAK BERKUASA Negara hancur dan RAKYAT berpecah belah.
Pewaris Wasiat tunjuk muka sikit sikit..Hehehee

Akhir kata Pewaris ucapkan Ribuan Terima kasih kepada semua yang terlibat kerana menjemput Pewaris Wasiat untuk menyertai Love Nature Campaign- Mangroove Planting – Safe Our Beautiful Beach.

Pssst : Parti PAS dah berkaler Hijau…tak kan tak nak buat kerja kebajikan macam ni…tak kan laa nak berceramah caci maki manusia jeer…kerja amal ni pun dikira dapat pahala gaaak…Tak gitu Ostat Setan Badrulamin…???





4 comments:

  1. Cantiknya Pewaris Wasiat... akhir sekali dapat tengok juga muka... hee

    ReplyDelete
  2. He he he..
    Yg ni baru hijau pokok.

    Yg tempoh hari tu hijau langau.
    ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Assalam bro PW.
    Lu bikin gempak tul...tersentap bila baca tajuk mula mula.
    Anyway terbaik bo...ada T-Shirt hijau lebih tak?He he he...

    ReplyDelete