Sunday 1 April 2012

Tarian Ghairah Tiang di Selangor semakin Popular - Masuk Percuma ala Patpong



Wah wah wah....

Semakin rancak perkembangan Industri Ala Patpong di Negeri Selangor yang di perintah oleh PAKATAN dan diketuai olen MB Khalid neeeeeeh....

Setiap bulan kita dikejutkan oleh tangkapan besar besaran oleh Pihak Berkuasa...

Shah Alam, 2 April 2012
Sumber Sinar Harian

Sebuah Pusat Hiburan di Taman Firma Selayang menyedia dan menyajikan Tarian Tiang Ghairah dengan hanya bayaran Tips RM 10 bagi setiap pelangan yang berjaya dibawa masuk ke permis tersebut.

Dalam serbuan yang dilakukan oleh Bahagian Siasatan Jenayah, Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) bahagian Selangor pada jam 1.30 pagi seramai 23 orang Pelayan Pelangan atau GRO warga asing yang berpakaian Seksi telah ditangkap ketika asyik menari dengan ghairahnya.

Tarian Tiang ala Patpong


Ketua Operasi, Assistan Supritendan Tuan Azli Abu Shah berkata lapan Warga Thailand, sembilan Vietnam, empat Indonisia dan dua warga China telah ditahan, kebanyakan wanita tersebut berumur antara 19 tahun dan 39 tahun.

Mereka adalah Penari Ghairah dan bukan Pelacur, menurut mereka mana mana Pelangan yang berpuas hati dengan persembahan Tarian Ghairah GRO boleh lah memebeli "Kalungan Bunga" berharga RM 10 untuk di hadiahkan kepada GRO GRO atau Penari penari Ghairah tersebut.

Boleh jadi kan Sumber Pendapatan gak ni..
sumber pendapatan "air lendir"


Tuu dia, memang benar seperti apa yang diperkatakan oleh kebanyakan orang ramai, banyak perubahan yang begitu MEMBANGUN dengan MAJU nya telah berlaku di negeri Selangor semenjak PAKATAN memerintah.

semuanya amat amat MENGHAIRAH kan...bau busuk sampah sarap yang menGhairah, acara mengangkut pasir dengan Ghairah nyeer, kegiatan berDemo yang Ghairah dan yang terbaru di lakukan oleh juak juak PAKATAN ialah Membaling Batu kearah Rapat Rakyat dengan begitu Ghairah sekali...sehingga menyebabkan "terpancut air kotey".... eeeeh...salah sorry sorry...sehingga menyebabkan sebahagian dari orang ramai tercedera dan terpaksa dihantar ke Hospital.
Eeeeeeh....satu lagi Al Imam Baling Selipar...yang mempelopori KeGhairahan Berahi membaling Selipar Suci dalam Mahkamah...

Akhlak Suci Murni dengan Hukum Feqah Halalan Toyiban



Ok laaa Bhai, Pewaris pun malas nak cakap banyak laaa...ader mata lihat, ader telinga dengar, ader hidung bau ader lidah rasa...cakap banyak pun tak guna...!!!
Pada Pewaris selagi Bangkai bangkai ni BERKUASA tak mustahil pun Patpong Versi Malaysia akan wujud...(boleh laa kita tengok macamana Bola pingpong keluar dari B...)
PRU13 ni nanti orang Selangor laah yang menentukan masa depan Selangor, begitu juga dengan Negeri, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan...sendiri PANGKAH sendiri TANGUNG.



Pssst : Keputusan Exam anak anak dah lama keluar semuanya...takder cerita masuk U, daftar PTPL atau setidak tidaknya hantar anak Ngaji Pondok...!!! penat laaa dok cerita pasal kaki Pungkoq niii...!!!



1 comment:

  1. Jom undi PAS lagi di Kelantan.Nanti tentu tarian tiang pun bakal muncul di Kelantan.Tak perlu ke sempadan Siam lagi dah.

    ReplyDelete