Saturday 9 June 2012

WWW 1 vs DV 1 - PAS SESAT

Asalam,


Apa khabar semua, agak lama tak menulis dalam Blog Pewaris ni...bussy tahap gaban, apa apa pun cuba juga untuk membaca Blog blog kegemaran...
Teruja betul Pewaris melihat Kereta buatan Negara Satria Neo berwarna Oren dengan nombor Plat  WWW 1....class youuuuuu....!!!




Hahahaaaaa...memang Pewaris boleh agak, apa derita yang ditangung oleh juak juak PAKATAN apa lagi Bekas MB bawah Pokok si Nizar...sudah pastilah hati mereka membengkak dan menanah dan terkoyak tahap kritikal dan kronik...

Dengan harga yang mahal untuk mendapatkan Nombor Plat tersebut Tuanku Sultan Johor telah menunjukkan apakah yang sepatut dibuat oleh Rakyat Malaysia yang cintakan Tanah air....Daulat Tuanku...!!!

Apa pun untuk Petualang Bangsat seperti Nizar dan mereka mereka yang berada didalam Parti PAKATAN...kami Rakyat Malaysia tetap sayang kan Tanah air tidak seperti kamu yang sanggup menjaja Agama, Bangsa dan Negara tanpa maruah demi hanya untuk BERKUASA...!!!

Kat bawah ni kereta kereta Petualan Bangsat maner plaaaaak...!!!

Kereta mewah import dan bernombor plat istimewa Nik Aziz Mursyidul PAS


MPV mewah import  Nik Abduh anak Nik Aziz juga bernombor plat istimewa


Kereta mewah import Arif Fahmi Menantu Nik Aziz juga bernombor plat istimewa


Ok laa Bhai, aku pun tak nak cakap banyak, Agama ni akhlak dan ianya bukan berlambang dan berlogo atau berbendera...Agama yang benar adalah agama yang boleh membentuk Akhlak, tiada gunanya kalau kita kata kita beragama dalam masa yang sama kita melihat keburukan orang lain, sedangkan kita terlibat dalam perkara yang sama..

Untuk Makhluk Perosak seperti Nizar MB bawah pokok...ko tunggu jer laa penangan nyerr Yop...!!!

Untuk pencacai Anwar puak, dah dah leeer dok ikut Bontot si Anwar tuuu...tak kan nak tunggu korang terpalit Taik atas muka sekali...fikir fikir kan laa...!!!


Pssst : tengah dok usha Morris Minor peninggalan Tok Saudara yang tersadai bawah rumah...!!! 





1 comment:

  1. Pautkan blog ambo utk maklumat Kelate. http://apbnonline.blogspot.com/ . Insyaallah.TQ

    ReplyDelete