Friday 5 August 2011

KUMPULAN PEJUANG SYAITAN

KUMPULAN PEJUANG SYAITAN
Masih Pewaris ingat lagi zaman kecik-kecik dulu Mak ayah bawak Pewaris menziarahi saudara sebelah ibu...Nun jauh di Paka Terengganu. Perjalanan terlalu jauh terasa, maklum laa naik kereta Opel Cadet...cousin mak punya..melalui jalan berliku-liku...rasa cam nak terkeluar semua isi perut...mak Pewaris memujuk...sabar jap lagi kita sampai.
Sesampai di sempadan untuk masuk pekan Paka...kereta terpaksa berhenti...kena tunggu Feri pulak...kereta naik atas feri...punya laa takut...!!! Pekan Paka macam pekan Koboi...semua kedai kayu bertiang bulat batang nibong...ni cerita 35 tahun dulu.
Malam tadi Pewaris sekali lagi pergi menziarahi saudara sebelah Mak di Pekan Paka Terengganu....Mak aaaai...!!! semua berubah Terang benderang, kedai kayu dah jadi kedai batu...Paka dah jadi Pekan atau Bandar Nadi untuk Industri Oil & Gas, Upstream dan Downstream, Refinary dan Petrochem...terasa benar kelainannya....!!! Sayang Pewaris pada Negara dan Tanahair makin bertambah.

Ok laaah, ni bukan nak cerita pasal Pekan Paka...ni nak cerita pasal PEROSAK NEGARA, PENGKHIANAT BANGSA dan PENGHANCUR AGAMA.
Pewaris belek punya belek Blogg, scroll punya scroll Blogg....tiba-tiba....Ciiiiiisssss...!!!! Taik Engkau...!!!! Jahanam....!!!
Terpampang photo sekempulan manusia yang memang dikenali sebagai PEJUANG KEADILAN, mereka sedang bersantai atau berbincang barangkali macamana nak hancur kan Negara.

Teringat terus Pewaris akan kata-kata Hikmat mereka... "Lawan tetap Lawan"....dua tiga malam lepas dalam Wall MELAYU DAP dan CINA PAS ...Pewaris telah dimaki dan diugut untuk dipotong Buah Kotey dan dibagi makan Anjing.. (Pewaris senyum jer) dan Pewaris juga di ludah...Tuuuuuihhh...!!! akibat dari kata-kata Moto "Tak Melayu Hilang Di Dunia" dalam Blogg Pewaris Wasiat...Marah bebenor dia orang kat Pewaris Wasiat sehinggakan seorang dari mereka..Tony Lim kata...kita Kuburkan Pewaris Wasiat....pun Pewaris diam dan senyum tanpa kata....
Photo dibawah menunjukan KUMPULAN PEJUANG KEADILAN yang Pewaris ceritakan...empat orang Melayu, tiga orang bukan Melayu dan pastinya bukan Islam....tuuuuuu diaaaaaa...!!!! Lawan Tetap Lawan....Kumpulan Pejuang sedang minum Air Kencing Syaitan...!!!



Mereka ini adalah merupakan orang-orang kuat Laman Sosial Facebook Road To Putrajaya...Laman Facebook yang dibina Khas untuk tujuan menarik dan mengumpul serta menghasut Rakyat Malaysia untuk menyertai BERSIH 0.2 pada 9 Julai yang lepas...diberitakan hampir mencecah 13,000 orang telah menyertai lama tersebut.



Mereka ini juga ada lah Pejuang Tegar dan berani mati untuk PAKATAN dan DAP....(PAS tuu tak tau laa Pewaris)
Dan mereka ini juga lah Pejuang Tegar DAP dalam laman Facebook MELAYU DAP.
Orang kuat dab Boss Besar kedua-dua laman Facebook tersebut ialah
Yob Tualang Sekah...!!!



Sial laaa korangBerjuang Bersama Air Kencing Syaitan...!!! kata Yob Tualang Sekah...ini adalah Minuman Rakyat....!!!! ....Haram tuuu Yob Tualang Sekah...!!!! ko ni langsung tak tau Halal Haram keeer...??? Patut laaa jadi Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara...!!!! Tuuuuuuiiihhh..!!!
Naaaaaah gambo ko Yob....


Psssssst....Toksah laaa nak citer bab BERSIH kalau diri sendiri tak BERSIH...last sekali Pewaris Wasiat kena remove dan diBan kan dalam Wall Melayu Dap....Hahahaaaa 

2 comments:

  1. Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.
    Demi perjuangan alif ba ta
    http://keris7lok.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. http://roadputrajaya.blogspot.com/2011/07/hentikan-fitnah-serta-merta.html

    BACA KAT SINI JUGAK!!!

    ReplyDelete