Saturday 7 January 2012

Terkini...!!! Ehsan anak tunggal lelaki Anwar Ibrahim telah kembali untuk menatap wajah Anwar buat kali terakhir sekira nya didapati bersalah.

Anak mana tak sayang kan Bapak...itu adalah Fitrah manusia

Terkini...!!! Ehsan anak tunggal lelaki Anwar Ibrahim telah kembali untuk bertemu dan menatap wajah Anwar buat kali terakhir....sekira nya Anwar didapati bersalah...

Jarang sekali rakyat Malaysia menatap gambar anak lelaki tunggal Datuk Sri Anwar Ibrahim...sememangnya beliu dijauhkan dari pandangan mata umum apa lagi terlibat dengan kemelut dan masalah politik mahupun peribadi bapa nya.

amat jarang sekali Ehsan akan bersama dengan keluarganya


Terkini...Dari sumber rapat Pewaris Wasiat,
Pewaris Wasiat telah dihubungi dan dan diberitahu bahawa anak lelaki Datuk Sri Anwar Ibrahim iaitu Ehsan bin Anwar dan isteri nya Shahedah TELAH SELAMAT SAMPAI KE MALAYSIA dan kini berada di rumah ibu bapa nya..


Dari komunikasi Pewaris Wasiat via sms phone bersama sumber pemberi maklumat, Pewaris Wasiat telah di beritahu dan di ingatkan bahawa "Jangan libat kan Ehsan dalam apa-apa hal kerana Ehsan TIDAK PERNAH MENYOKONG BAPA NYA Datuk Sri Anuar Ibrahim dalam kes Pertuduhan liwat bapa nya.

Kini Ehsan dan Isteri berada di rumah ibu bapa nya


Terjelas kepada kita semua bahawa BERKEMUNGKINAN Ehsan serta Keluarga Datuk Sri Anuar Ibrahim telah mengetahui apakah nasib dan keputusan Penghakiman yang akan diterima oleh Datuk Sri Anuar Ibrahim.

Dan kembali nya Ehsan bin Anwar ke Malaysia adalah kemungkinan untuk menatap Wajah bapa nya buat kali terakhir sebelum bapa nya di hantar ke Penjara Sungai Buluh SEKIRA nya didapati bersalah....

Dan yang PASTI jauh disudut hati Ehsan dia TIDAK PERNAH MENYOKONG BAPA NYA..!!!


Pssst : apa pun aku mendoakan yang terbaik untuk Ehsan dan isteri nya Shahedah agar menjadi warga negara yang mencintai Agama, Bangsa dan Negara.

No comments:

Post a Comment