Tuesday 15 November 2011

Perlu Tahu ...Bahawa PAS mengamalkan TAHALUF SIYASI dengan KAFIR HARBI (AMBIGA+DAP) dan SYUBAHAT MUDARAT (PKR+Pinggikutnya) dan mendapat sokongan Pendapat-Pendapat Ulama-Ulama Haraki (Ulama yang terkemudian dan terkenal dengan WAHHABIYAH dan pemikiran TAJDIDIYAH) ...Perlukan kita sebagai Awami di Tanahair menggikuti nya...??? Tidak di Halal kan Nenek Moyang ku ber Imam kan Wahabi....!!! Tuuuuuuuihhh...Ulamak Suk...!!!!


Rawi Wasiat dan Sumpah Datuk Bendahara kepada Rakyat Jelata :
Dengan nama Yang Maha Esa…Di sini Rumah Kita, Di sini Tanah Kita, Di sini Pusaka Kita, Di sini ada Maruah Kita, Di sini lah Segalanya, Di sini Pejuang Kita Berjuang Dan di sini BUKAN BUMI TIDAK BERTUAN..!!!...Nyah Kau sekiranya KAMU berniat MENDERHAKA…!!!

Wall Photos
Wall Photos
AKAN TERCATIT DALAM KITAB MELAYU…….
Satu hari nanti akan tercatit didalam Pensejarahan Kitab-Kitab Melayu bahawa wujudnya PEMBUNUH BANGSA yang sanggup melacorkan Agama, Bangsa dan Negara demi Gila Kuasa....!!!

 

Aku memandang muka Ayahda Ku...lalu Hati aku berkata : Aku tak pernah menulis Syair Panjang Berjela, Aku tak pernah memakai Baju Merah Menyala....dan Aku tak pernan berniat Mencaci cela...Kerana Aku YAKIN Bumi ini Adalah Warisan Raja-Raja Melayu Kami...!!!! Sialan KAU PENDERHAKA...!!!!!!


Rawi Wasiat dan Sumpah Datuk Bendahara kepada Rakyat Jelata :
Dengan nama Yang Maha Esa…Di sini Rumah Kita, Di sini Tanah Kita, Di sini Pusaka Kita, Di sini ada Maruah Kita, Di sini lah Segalanya, Di sini Pejuang Kita Berjuang Dan di sini BUKAN BUMI TIDAK BERTUAN..!!!...Nyah Kau sekiranya KAMU berniat MENDERHAKA…!!!


Cerita Nurul (kawan ku) Saya pernah interview seorang lelaki tua yg berjiwa melayu jati, umurnya dah cecah 80 agaknya, sambil bercerita sambil menangis. Cerita lelaki tua itu: "Dulu, aku pergi kutip barang kemas segenggam dengan orang-orang kampung, semata-mata nak hantar Tunku Rahman pergi England! Aku nak muda mudi tahu! Bukan sena...ng orang dulu-dulu nak pulihkan tanah melayu, mcm2 dugaan. Kami dari kg sanggup jalan kaki ke Kuala Lumpur, semata2 nak sambut MERDEKA! Dulu, peristiwa berdarah, kalau kamu nak tahu, kasut aku penuh dengan darah! Kamu patut tahu, bukan senang nak ambil balik tanah melayu ketika itu... sekarang muda mudi senang-senang nak bagi balik tanah melayu dekat org asing! Aku tak apa , aku dah tua, esok lusa aku matilah... kamu yang muda mudi, anak cucu cicit aku, macam mana? Sanggup ke tengok anak cucu, cicit waris kita susah balik...?" air mata org tua itu mencurah2 ke pipi. saya lagilah, dengan gaya cerita dan tangisan orang tua itu, turut membuatkan saya menangis... yang lain pun turut diam... Sebab itu kata2 orang tua itu masih berbekas dalam hati, walaupun masa tu saya belum lahir lagi. Bahang pengalaman orang tua itu turut membawa saya ke suatu ketika dahulu [kita muda mudi, fikir2kanlah..!!!See More


 

Cerita Benar : Sekembali aku ke Tanahair October 2010, aku pun ajak kawan lepak-lepak kat KB (Kelantan)... Kawan aku kata joom aku bawak ko pergi Karaoke...semua ader situ..!!! tanpa tolak aku ikut...dibawa nyer aku kekawasan Kubu Kuat PAS Sri Cemerlang Kota Bharu dan disitu beberapa deretan Rumah Teres yg nampak macam rumah biasa...b...ila sampai kat gate maka kawan aku jerit dengan satu laungan code rahsia...gate dibuka..dan bila aku masuk memang betul rumah tuu pusat Karaoke (beberapa bilik telah diubah sesuai menjad bilik Karaoke) aku tanya xkena serbu ker ni...??? kawan aku jawab.....Aaaaaaah...bersepah rumah yg dia org ubah jadi Karaoke...sembunyi-sembunyi...​.Orang PAS pun datang....ko nak perempuan tak..??? aku jawab tak payah laaa...!!!! Ciiiiiiisssss PAS dibumi Kelantan...KhaaaaaakTuuuuuuiii​ih...!!!See More

Mandat dan wadah perlu dijaga...yang tinggal hanya Kuasa....tuu pun nasib baik ader cerdik pandai Anak Raja (Tunku Abd Rahman dan kawan-kawannya)....disiapkan Perlembagaan untuk jaga kita semua, bila dah Merdeka..KITA laa kena sambung semua nya....Masalah Ekonomi, Budaya dan Bangsa ni lah Tunggak Utama...tak diNAFIKAN wujud kelemahan ...dlm PEMERINTAHAN...pun begitu...Sabar berjuang Allah akan bagi lah juga akhirnya...!!!! Yang Si Melayu TOLOL dok ikut mencerca Bangsa dan Negara tu laa di NAMA KAN PEMBUNUH BANGSA DAN NEGARA....!!! Hilang Kuasa Melayu...Hilang Kuasa Raja....merempat lah semua...!!!! Bodoh punya Pak Tolol Melayu PENDERHAKA - Jahanam koo PKR,PAS,DAP-BERSIH....KhaaaakT​uuuiiihhh...!!!!!See More

1 comment:

  1. Teruskan perjuangan sahabat...

    Jom follow my blog too...

    Ikhlas dari : Legasi Tamingsari

    ReplyDelete