Wednesday, 2 May 2012

Rahsia CCTV, Pak Gagap, Wak Kontol dan Tok Jangut di Bukit Antarabangsa.

Assalam.....

Muaaaahahahahahaha...
Pagi pagi dah buat aku ketawa golek golek...adooooooi, Pewaris pun tinggal di Bukit Antarabangsa gaaaak (lepas balik ke Tanahair sengaja pilih tempat tuu, sebab kawan kawan lama ramai yang tinggal kat situ) tapi tak laa pulak berkesempatan berjumpa dengan Penyimpan Rahsia Wak Kontol...

Korang nak tau tak citer CCTV, Wak Kontol, Pak Gagap dan Tok Janggut ni dari Bukit Antarabangsa ni...???

Sebelum tuu sekeping photo dari Bukit Antarabangsa...

Naaaah...photos kat bawah ni diBukit Antarabangsa yang dikirim Adik aku...katanyer masa dia joging pagi tuu tiba tiba ternampak plak Bendera nii...lalu berposing lah dia dengan aksi yang menarik...Kahkahkahkah...

  

Hikayat CCTV, Wak Kontol, Pak Gagap dan Tok Janggut ini telah diRawikan dalam Laman  Blog kegemaran ramai Empayar Pemuda... 

Meh kita dengar citer ataupun Hikayat CCTV, Wak Kontol, Pak Gagap dan Tok Janggut...........

Arakian bermula....

PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB..?


Azmin mengamuk sakan sebab video aiskrimnya sudah tersebar. Satu dunia sudah tahu dia kaki aiskrim. Dia dah nafi tapi orang ramai tahu itu memang dia. Pakar pembuat burger terkenal di Shah Alam pun dah sahkan itu memang dia!

Aku kadang-kadang naik pening gak dengan Azmin ni, bini dia kat umah tak de la pulak dia suruh makan aiskrim dia. Pak Usop Santorian kata Azmin sibuk sangat sampai masa untuk menikmati askrim pun tak de. Itu yang terpaksa dia menikmatinya kat luar!

Kalau betul la apa yang Si Usop tu cakap, aku kesian gak la dengan si Assmin tu. Anwar memang tak patut! Tahu la dia nak jadi PM tapi at least bagi la masa kat assmin untuk menikmati aiskrim bersama isterinya. Sekarang ni sapa yang susah? Video aiskrim dia tersebar macam karipap panas!

Assmin sudah panik. Anwar hanya gelak sakan. Anwar cakap, relak la bro... u baru kena satu video. sambil tu, anwar asyik nyanyi lagu, "kita serupa... hadirmu untuk mengubat lukaaa..... "!

Aku pun tertanya-tanya juga, macamana video aiskrim yang begitu privasi tu boleh sampai kat tangan blogger! Memang la assmin boleh bagi alasan kata itu kerja ameno! Kalau nak citer bab alasan salah ameno ni, kote anwar tak naik masa jumpa azizah pun dia salahkan ameno! Tsunami kat Aceh pun dia kata salah ameno! Itu alasan tersurat yang satu malaya dah boleh agak! Orang nak tau apa yang tersirat dan berselirat disebalik video tu!!

Ada orang suh aku pergi jumpa Tok Mudin yang sedang bertapa di Bukit Antarabangsa bagi mendapatkan jawapan! Aku pun pergilah! Dipendekkan citer, sampai sana aku jumpa la dengan Tok Mudin tu. dia bahasakan dirinya sebagai Wak Kontol!

Maka dia tanya apa tujuan aku datang dari jauh! Tapi sebelum aku jawab dia terus potong, dia kata tak payah cakap, dia dah tau apa tujuan aku ke sana. Dalam hati aku, punyalah hebat wak kontol ni...

Katanya masa kecik dulu, dia lah yang sunatkan assmin anak pak ali tu. dia cakap selepas sunatkan assmin, malam tu dia mimpi pelik.. aku tanya apa mimpi pelik tu? dia kata dia mimpi assmin makan aiskrim Monggolia! Aku cakap tak pernah dengar pun aiskrim tu... Magnolia ada larrr! Dia cakap ada... Monggolia tu aiskrim yang pernah popular satu masa dulu, macam2 dia kelentong nak tegakkan benang yang basah! Aku ingat anwar jer spesis macam ni, rupanya tok mudin ni pun sama jer!.... lantak dia! Letih layan wak sekor ni.. aku nak tau citer lain, lain yang dia merapu... aku nak tanya apa kes pasal video tu!

Akhirnya setelah letih si wak ni merapu baru lah dia citer... dia cakap kalau ko nak tau, ada orang yang nak balas dendam kat assmin! Wow! Citer dah jadi semakin menarik! Aku makin teruja! Katanya dulu assmin dah buat onar! Dia pergi letak video camera kat ofis kawan dia untuk rakam aksi panas kawan dia tu... tapi plan dia gagal! Orang tu dapat tangkap. Dia sudah marah! Dia mahu balas dendam! Dia mahu kenakan assmin! Ooo itu citernya!

Aku tanya sapa kawan dia tu! Wak Kontol kata dia tak boleh pecah lubang. Kalau dia pecah lubang, dia masak! dia tak boleh cari makan kat Selangor lagi sebab orang tu kuasa dia besar.. menteri yang paling besar kat Selangor! Orangnya agak gagap bila bercakap tapi tak gagap bila berkaraoke!

Aku kecewa dan hampa sebab tak dapat tahu sapa orang tu. Dalam hati aku, sial betul Wak Kontol ni.. punyalah jauh aku datang... last2 dia tak nak citer kat aku sapa orang tu!!! Dalam perjalanan balik, aku terfikir, kawan assmin yang gagap hanya sorang sahaja...
 
Entah kenapa aku terbayang mamat yang rambutnya berserabai ni....

tapi aku tak percaya yang mamat ni punya keje. pada aku kalau mamat ni yang panjat syiling apartment semata-mata nak rakam aksi panas, dah lama syiling tu roboh. dah lama dia jatuh macam nangka busuk! tengok badan la beb! usahkan nak panjat, nak lari dari FRU masa Bershit ari tu pun aku rasa dia tak larat. Apa pun biarlah ianya kekal menjadi misteri di nusantara!!!! - Nukilan Tok Janggut.
 
Anda juga boleh membaca dilink dibawah....
 http://empayar-pemuda.blogspot.com/2012/05/panas-akhirnya-siapa-penyebar-video-ice.html#
 
Kahkahkahkah....tak bley belah laaa Bhai...!!! Hikayat kat atas tuu kelakor sangat pada aku...!!! (pada yang faham pasti ketawa golek golek kan...?) 
kalau korang nak tau Bukit Antarabangsa ni salah satu LUBUK RAHSIA ALAM SEJAGAT...kalau korang rajin lepak lepak kat sana dapat laa korang tau serba sedikit RAHSIA ALAM SEJAGAT....!!!
 
 
Pssst : Alamak terlupa pulak Mak Lampir berkuasa disitu....ceeeeh....!!!
 
 
 
 
 
 

3 comments:


  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

      Delete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete