Monday 16 January 2012

Dalam UMNO ada Ulat Taik PAS - Ceramah PAS di PWTC..????


Memang betul apa yang dikatakan oleh Mat Sabu Timbalan Presiden PAS " Ramai orang dalam UMNO yang bantu PAS"...



"Setiausaha Dewan Ulamak PAS akan bagi ceramah kat PWTC. Korang tengok poster kat atas, yang dijemput majoritinya PRO PAS".

Penganjuran bersama JAKIM pulak tu.



Kebanyakan Orang orang UMNO berkampung disini

Sekali lagi PWTC tercabul...Kita semua maklum bahawa Bangunan PWTC memainkan peranan penting dan ianya merupa kan sebuah tempat perkampungan orang orang UMNO. Pewaris Wasiat agak terperanjat dengan satu Event yang akan berlangsung pada 18 - 19 Januari 2012 nanti...dari poster dan iklan yang Pewaris Wasiat dapat, ianya jelas menunjukan sebahagian besar Individu yang terlibat adalah Penyokong Parti Pembangkang PAS.


Bukan Pewaris Wasiat nak berfikiran sempit atau tidak mahu menyokong dengan segala Rancangan Ilmu yang membawa Kebaikan (kalau ikhlas laa..) tetapi dalam benak Fikiran Pewaris Wasiat "Kenapa pulak dengan senang lenang nya MEREKA ini dapat menggunakan kemudahan di PWTC sedang kan UMNO beribu pejabat di PWTC.

Sekiranya dilihat pada iklan event tersebut memang kebanyakan kita akan dapat mengecam dan mengenali siapakah wajah wajah individu yang akan menjayakannya.....tepuk dada tanya iman...(ader Ulat Taik ker..???)



Dan memang Pewaris Wasiat akui bahawa sememangnya ader Ulat Taik dalam UMNO sepertimana yang Mat Sabu selalu katakan...!!!

Dan sungguh meletih kan dan memenat kan memeranggi Ulat Ulat Taik ini SEDANGkan mereka yang berada diatas hanya melihat sambil Tersenyum dan buat acuh tak acuh.....!!! (sekali lagi aku rasa macam nak maki jeeer....!!!)

Dekat sini aku MERAYU para pejuang SEBENAR UMNO...fikir fikirkan lah dan mari kita sama sama buat sesuatu demi untuk kebaikan...jangan biarkan ULAT TAIK ni menjahanamkan Parti walau pun dengan senyum simpul dan tipu daya yang manis...!!!!


Psssst : akan aku cincang lumat Musuh Dalam Selimut niiiiii....!!!! korang kat atas tak celik mata ker...????

2 comments:

  1. Bodo nye komen xde manfaat..benak

    ReplyDelete
  2. Contoh2 melayu bodo adalah pengarang blog ini...

    ReplyDelete