Tuesday 3 January 2012

Ustaz Azhar Idrus kata Parti Dacing Tengkorok Kering- Ada yang marah tu Uztaz.!!

Nga Kor Ming baca Quran dalam ceramah politi PAKATAN...

Allahuakbar...tak leh nak kata apa leer sebab dia ni Ustaz...

Tetapi yang kita tau Nga Kor Meng tuu Cina DAP (Kafir Harbi)...puak-puak ni ada Agenda nya...

1. DAP ni tak payah laa kita nak bagitau lagi apa Agenda dia untuk Melayu di Malaysia ni (dah semua orang tahu...kalau tak tahu jugak..tak payah dok Malaysia laa)
2. Dan ramai lagi Melayu yang bukan dalam UMNO, yang dok atas pagar, yang suka Islam tapi tak suka nak main politik, yang pakai kopiah serban dan cinta Negara
3. DAN mereka-mereka ni faham sangat-sangat apa yang Cina-cina DAP ni nak....

Sendiri fikir laa Bhai......

Nga Kor Ming DAP baca Quran dalam ceramah politik PAKATAN...


Ustaz Azhar Idrus



Kata dia Parti Dacing/UMNO Tengorok Kering.....boleh...??? Ada yang marah tu wahai Uztaz...!!!

Kalau Orang Melayu PAS sayang Islam, Orang Melayu UMNO pun sayang Islam...!!!

Psssst : pikir ambik maner hok molek laaaaa...payoh lagu neeeeeh...!!!!


4 comments:

  1. tak ada sapa nak marah ustaz kata parti tengkorak kering ka atau apa saja nama yang dia rasa sesuai.. soal nya tepok dada tanya selera, sama ada isi kandungan kata2 dia tu benar sepenuh nya atau hanya menegakkan benang yang basah. Sama ada benar UMNO melarang orang membaca quran, dan apa saja lagi lah, yang dia kata UMNO buat dan tidak buat. suka ati dia lah nak kata apa.. akhir2 ini kedapatan berita sama ada palsu atau tidak bahawa ini lah juga ustaz yang tak bertauliah? wallah hu aqlam.. tapi kalau nak gelak ketawa, boleh laa dengar ceramah dia.

    ReplyDelete
  2. Aku suka dia Bhai...tapi dia takleh laa berat sebelah...sama cam aku cakat tuu laa...orang PAS pun sayang Islam...UMNO pun sayang Islam...sama-sama ambik Ikthibar laa Bhai...insyallah...rahmat utk semua...

    ReplyDelete
  3. katanya umno pun sayang islam...tapi cukupkah menyayangi tapi tidak menghayati ajaran islam..cukup2 lah..anda saudara semuslim saya..kembalilah ke pangkal jalan =)

    ReplyDelete
  4. Adakah anda mengeluarkan Fatwa Mengatakan saya dan orang UMNO SESAT...??? (Ayat kembali kepangkal jalan)boleh disabitkan dengan 7 Dosa-dosa besar atau terbatal Akidah...sekiranya Tuan bermaksud demikian maka Tuan Wajid utk Bersolat Taubat dan mengucap Syahadah kembali... :)

    ReplyDelete