Tuesday 7 February 2012

Cerita Cinta Geli Exco PAKATAN Elizabeth Wong dan Boyfriend Melayu nya.


Wah wah wah…
Seronok sungguh duduk dalam PKR dan PAKATAN ni, apatah lagi sekiranya kita berada dikalangan kelompok Pemimpin, semua boleh dibuat…yang SALAH boleh jadi betul dan yang betul apatah lagi…tentu sekali di canang keliling kampong…!!!
Kangkang Elizabeth Wong pada 2009

Riuh satu Malaysia mengetahui akan peristiwa CINTA Agung Adun PKR Bukit Lanjang yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor iaitu Elizabeth Wong bersama KEKASIH Melayu, Helmi Malik…bermula dari insiden Gambar Kangkang Elizabeth Wong pada 2009…sehingga lah kecoh kembali beberapa hari yang lepas seorang Lelaki Melayu yang ditangkap di Indonisia dan dikatakan KEKASIH MELAYU Elizabeth Wong yang melarikan diri…
Baca disini...
Kekasih Melayu Helmi Malek
Pecah lubang dan pecah tembelang, dari bersekedudukan, tersebar gambar kankang dan yang terbaru, menipu kerajaan Indonisia dan Malaysia dengan menyorok serta menggunakan Data Pengenalan Palsu dan Pembiayaan menyorok diIndonisia……!!!
Baca sini lagi...
Shame on you…!!! Shame on you wahai Pemimpin PKR…!!!
Disini Pewaris Wasiat nak sebut kan beberapa perkara yang sepatut nya semua Rakyat Buka Mata khusus nya mereka yang berbin dan berbinti atau mereka yang mengdakwa diri mereka Melayu dan beragama Islam.
Perkara pertama, Dengan jelas dan sejelas jelasnya kita semua dapat mengetahui begini lah keadaaan Moral Pemimpin PAKATAN yang dipilih dan diamanatkan untuk membawa Rakyat, Negeri dan Negara kearah PERUBAHAN yang lebih baik…??? Tepuk dada Tanya iman…sememangnya maklum yang Elizabeth Wong tidak akan terikat dengan peraturan Hukum Agama Islam…apatah lagi Hukum Syarak Halal dan Haram…kerana apa…??? Kerana Elizabeth Wong bukan nya Islam dan dia hanya lah seorang Wanita Kristian.

Pewaris Wasiat tidak mahu memperkatakan tentang Perbezaan Agama dan Bangsa tetapi Pewaris Wasiat hendak memperkatakan “Realiti..Watak, Akhlak dan Perangai” Pemimpin PKR dan PAKATAN yang sudah bertahun menjerit jerit dan terlolong lolong dengan Wadah Perjuangan PAKATAN.


Soalan untuk puak puak yang mengaku mereka berada dipihak yang ketiga atau berkecuali seperti Dr. Hasan Ali dan Ustaz Azahar Idrus…


Disini Pewaris Wasiat ingin bertanya kepada pimpinan PKR dan pimpinan PAKATAN seperti Datuk Sri Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim, Nik Aziz Nik Mat, Haji Hadi Awang atau sekurang kurangnya mereka yang berada diatas pagar atau yang mengaku mereka berada dipihak yang ketiga atau berkecuali seperti Dr. Hasan Ali dan Ustaz Azahar Idrus…
1.   Layak kah untuk Elizabeth Wong berada didalam Exco Kerajaan Negeri Selangor dengan krisis gambar bogel nya.
2.   Berakhlak dan bermoral kah Elizabeth Wong yang bersekedudukan dengan Helmi Malek yang terang dan nyata berlainan Agama.
3.   Wajarkah pucuk Pimpinan PKR atau PAKATAN membiarkan dan tidak mengambil tindakan atau sekurang kurangnya memberi “Nasihat Amaran Tingkah laku”…
4.   BERSIH kah segala apa yang terpapar tentang segala kejadian tersebut dan pucuk pimpinan PKR dan PAKATAN hanya bediam diri dan hanya memberi cuti kepada Elizabeth Wong.
5.   Patutkan Jemaah PKR dan PAKATAN bersimpati dan mempertahan kan Elizabeth Wong sehingga beliu masih berada didalam Exco Kerajaan Negeri sambil tersenyum seolah olah tiada apa apa yang terjadi…??
Menanggis kerana mengakui takda Moral

Dipertahan kan oleh Melayu PKR dan PAKATAN


Akhir sekali senyum dan ketawa kerana menang seolah olah olah tiada apa yang terjadi


Tuuu laaa dia...Melayu Bodooo..(kata Ustaz Azahar Idrus)

Soalan yang Terakhir sekali dari Pewaris Wasiat :
Buta Mata kah atau Buta Hati wahai Melayu Islam yang berada didalam PKR dan PAKATAN…???
Sebagai seorang Rakyat Malaysia berketurunan Melayu dan beragama Islam, aku sangat sangat berkehendak kan Jawapan dari Melayu Melayu yang kepala berKopiah dan berlilit Serban khusus nya mereka yang berada di dalam PAKATAN…!!!
Kau Ulamak kan..Kau tolong jawab...!!!

Perkara kedua, Rakyat selalu diberitahu oleh Parti PKR dan PAKATAN bahawa Kerajaan banyak menipu didalam PRU yang lepas dan masa akan datang demi untuk memenangi MAJORITI KERUSI sehingga lah kecoh beberapa ketika persoalan Dakwat Kekal dan Biometrik sebagai pengenalan.
Hari ini TERBUKTI dengan JELAS bagaimana licik dan Mahirnya PKR dan PAKATAN dalam menggunapakai Identiti PALSU sepertimana yang diberikan kepada Hilmi Malik kekasih ELizebeth Wong untuk bersembunyi di Indonisia dan tidak dapat dikesan oleh pihak berkuasa buat beberapa ketika.
Ditangkap di Indonisia

Dan terjawab lah oleh kita siapakah sebenar nya yang Mahir dan Pandai didalam mewujudkan PENGUNDI HANTU dengan menggunakan Kad Pengenalan dan Identiti Palsu…sekali lagi Tepuk Dada Tanya Iman.
Dan yang terakhir, ternyata PKR dan PAKATAN mempunyai Dana yang LEBAT dan Agenda yang Hebat kerana sanggup membiayai, menanggung, menyara dan menampung segala kos kehidupan Helmi Malek dari mula lelaki tersebut terbang dengan menggunakan Identiti Palsu sehingga lah beliu hidup dan menetap di Indonisia.
Ganyang Malaysia...atau Agenda yang Serupa


Pewaris Wasiat berani kata “sememang nya ada Agenda Tersembunyi atau setidak tidak nya ber Matlamat Serampang dua mata” disebalik Insiden Tertangkap nya Kekasih Melayu Elizabeth Wong semasa PERSEMBUNYIAN nya kerana menipu Pihak Berkuasa Indonisia dalam Misi nya disana.
Dan disini untuk penutup, Pewaris Wasiat menyarankan kepada semua Rakyat Malaysia, berhati hati lah dengan “Taktik Kotor” yang berada disebalik “Kata dan Janji Manis”…mesti diingat Padah akan Tiba bilamana kita silap dalam membuat Pilihan, apalagi memilih mereka yang akan Menerajui Negara untuk warisan masa depan anak anak kita…!!!

Pssst : Jangan sampai anak cucu kita menjadi Bibik mengantikan Bibik Indon dirumah Cina…!!! Jangan pulak nanti kena siang dan masak Babi kat dapur rumah Cina..!!!





No comments:

Post a Comment