Saturday 25 February 2012

Ustaz PKR Badrul Amin Jam 3 pagi dalam Bilik Hotel dengan Bini Orang - Kuliah Mandi Junub



Berita terkini...
 
Pihak Jabatan Agama Islam telah membuat serbuan dan pemeriksaan di Hotel Swiss Garden, Balok Kuantan, Suami kepada Zati Iwani (28 tahun) sendiri yang membuat Lapuran dan membawa JAIP keHotel dimana isterinya berdua duan bersama Al-Ustaz Badrul Amin didalam bilik Hotel tersebut pada jam 3 pagi.
Berlaku kekecohan apabila beberapa Pemimpin PKR cuba merasuah Pegawai Penguatkuasa agar kes khalwat ini diDiamkan dan diSorokkan dari pengetahuan umum demi menyelamatkan maruah parti mereka.

Berita penangkapan Badrul Amin dan isteri orang turut disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.
 

Untuk mengimbas kembali betapa Alim, Warak dan Tawaddu nya Al-Ustaz Badrul Amin ini demi Perjuangan membawa Ummah ke Mohol Addin, mari kita mengimbas kembali kata kata Al-Ustaz Badrul Amin kepada Mufti Perlis....katanya "Bapak Setan"...!!!




Begini lah perangai Al-Ustaz SETAN BADRUL AMIN PKR......!!!

Untuk cerita selanjutnya...sila baca disini juga....



Pssst : Nasihat kepada seorang wanita...isteri orang pukul 3 pagi dalam bilik Hotel...waaaaaaah, ni dah terlebih Alim dah ni...!!! Hukum mana dia pakai tak tau laa..!!!




1 comment: