Monday 27 February 2012

Ustaz Setan Meroyan - Dah la Khalwat, Berbohong,Menuduh pulak JAIP,Suami,Polis dan semua berkomplot.


Sungguh rendah MORAL Si Badrulamin (memang tak layak pun dipanggil Ustaz pun)...telah diSAHkan oleh JABATAN AGAMA ISLAM NEGERI PAHANG yang lelaki yang ditangkap Khalwat dibilik Hotel Swiss Garden adalah beliau TETAPI masih nak auta satu dunia.

Bukan setakat nak Auta satu Dunia malahan mereka cerita, berbohong dan diTUDUHnya pulak JAIP, Pegawai Agama, Suami Zatiwani, Polis, Blogger blogger dan UMNO telah berkomplot untuk memerangkap dan menjatuhkannya.


Bangang sungguh...elok elok aku tak rasa apa apa tapi bila baca apa yang Si Ustaz Setan Badrulamin ni dok jaja cerita yang kononnya dia Tak Bersalah orang lain yang  salah, terus aku takder rasa Respek besar kuman pun kat Mamat ni...!!!

Memang Dasar Kumpulan Manusia yang Rendah Moralnya...dari kes Liwat Bontot, Bantai Pelacur Cina, Main Bini Orang, ADUN Perempuan Cina berbogel dan bersekedudukan dengan jantan Melayu dan sekarang ini Al-Ustaz pula ditangkap dalam bilik hotel dengan bini orang jam 3 pagi...
Ini semua SALAH manusia lain ker...? ni semua Konspirasi...? ni semua salah UMNO ker...???


Bagi mereka yang masih waras Akal dan Fikiran sudah pastilah akan dapat berfikir bagaimana mungkin seorang yang bergelar Suami Faizal Pungut sanggup nak mengadai MARUAH dan menjaja nama yang Bininya bersama dengan Jantan lain dalam bilik hotel...!!! tak ker BACUL namanya tuu...? rasa aku laaa Beruk Jantan dalam hutan belantara pun akan melawan dan mengamuk kalau Beruk Betinanya disontot oleh Beruk Jantan lain...!!! Bangang punyer Manusia Badrulamin ni...!!! dan bagaimana mungkin Si Suami MEMBENARkan Si Isteri berada didalam bilik hotel bersama lelaki lain walaupun mereka berdua mempunyai masalah...(usahkan dalam bilik hotel tersalah berSMS pun boleh jadi gaduh...fikir laa Bhai)

Berbagai kenyataan dan cerita yang dicanangkan oleh Badrulamin...katanya... 
“Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya, Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya,” katanya suami wanita itu, samseng, polis, pejabat agama, dan blogger-blogger UMNO turut terlibat dalam konspirasi itu. “Peristiwa yang berlaku mungkin dirancang oleh suami wanita tersebut dan Umno membuat persiapan yang cukup lengkap membabitkan (samseng, polis dan pejabat agama). Perkara ini kemudiannya dimainkan secara sensasi oleh blogger-blogger Umno.
“Laporan akhbar turut berniat jahat dan wujud unsur penganiayaan ke atas saya oleh suami wanita berkenaan. “Saya tidak fikir kawan-kawan di dalam PKR terlibat. Mereka adalah sahabat seperjuangan saya. Saya akan jawab selanjutnya berhubung hal ini selepas bertemu dengan JAIP pada petang ini” 
Begitu lah cerita Si Badrulamin, dengan segala macam spin langit dan buminya...
Aku takleh tahan Bhai dengan Auta Si Al-Ustaz Setan Badrulamin ni...meh aku nak tanyer..
1. Katakan lah Badrulamin bergaduh dengan bini (tak kira laa bini pertama ker bini kedua ker..kau kan banyak bini) Kau izinkan ker Bini kau ni lari kemudia pergi keHotel tidur disana jam 3 pagi bersama lelaki lain...
2. Dikatakan 3 hari dah wanita tersebut berada disana, tak kan Badrulamin tidur atas lantai Si Perempuan tuu tidur atas katil.
3. Apasal bagi Nasihat jam 3 pagi, apasal tak buat siang hari.
4. Tak kan sebagai seorang Lulusan Mesir tak tau Hukum Hakam tentang MUHRIM.
5. Apasal Si Badrulamin masih nak simpan atau sorok perempuan yang sudah bersuami tu dalam bilik dia sedangkan Badrulamin tahu yang Si Suami sedang mencari isterinya.
6. Apasal dijumpai Tuala Basah jam 3 pagi...Al-Ostat suka Mandi di Pagi Hari keeer...???

Adooooooi...tu semua SOALAN BODOH Bhai, aku sengaja jeer nak tanyer soalan Bodoh...jadi kita tunggu laa JAWAPAN dari Al-Ustaz SETAN ni...yang berkelulusan Phd Birmingham dan Mesir.... (ilmu tak menjaminkan iman dan iman tak boleh ditukar ganti serta dijual beli)...Undang undang Syarie kat Dunia ni boleh laa kau pusing pusing...kat Mahkamah Yaumul Masyhar tak boleh Bhai....Faham ker Al-Ustaz SETAN...???
Walaubagaimanapun Si Badrulamin lupa...bahawa bukan dia dan pasangannya sahaja yang ada kat dunia ni....ramai lagi makhluk lain yang Allah S.W.T cipta....lalu tampil seorang SAKSI yang berada ditempat kejadian dan selama 3 hari dia memerhatikan gelagat Al-Ustaz PKR ni.....
Kata saksi tersebut..
Saya adalah Pekerja Hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi...
kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...
yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA..yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin.



Tuu diaaaa....!!!
Tak kan laa nak kaunseling bini orang sampai 3 hari dalam bilik Hotel...dan dibawah ini pula ialah KENYATAAN dari JAIP..
Petikan daripada kenyataan Jabatan Agama Pahang.
Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz berkata, tangkapan berkenaan dibuat berdasarkan aduan orang ramai. “Jaip mengikut prosedur yang ditetapkan dan tidak pernah berlaku perkara yang dirancang atau atau berkomplot,” katanya.
Menurutnya, tindakan itu dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguatkuasa Jaip supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama lelaki lain.
Ekoran penangkapan itu, Badrolamin dipanggil memberikan keterangan hari ini bersama wanita berkenaan bagi melengkapkan siasatan.
Mohd Ghazali berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.
Menurutnya, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan kepada pihak pendakwaan untuk tindakan lanjut. "Ia merupakan satu prosedur biasa dalam kes seperti itu," katanya. pisau.net
Wanita yang turut ditahan bersama Dr Badrul Amin di sebuah hotel awal pagi kelmarin tiba di pejabat Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kira-kira jam 3.05 petang ditemani oleh seorang ahli keluarga yang tidak dikenali untuk memberi keterangan berkenaan kes khalwat tersebut. Sementara itu, pasangannya, Badrul Amin seperti dilaporkan Antarapos tiba lebih awal kira-kira jam 2.40 petang dengan berjaket hitam diiringi isteri beliau dan peguamnya, Ahmad Nizam Abbdul Hamid yang juga aktivis PKR Pahang.
Akhir sekali cerita banyak pun tak guna lah Bhai, sama sama laa kita fikirkan...yang penting kita lihat kembali masalah MORAL puak puak PAKATAN ni...lepas satu satu terpacul segala cerita dibelakang Wadah Perjuangan mereka...konon kononnya semua Tak Betul di Malaysia ni Hanya PAKATAN sahaja yang Bagus, Baik, Benar, Adil dan Bakal Masuk Syurga...
Senang aku cakap jeer....Parti Keadilan Rakyat ni kita tuka jer nama dengan Parti Sontot Rakyat...



Psst : apasal laa semua Bini orang ditibainya...??? kedengaran juga kata kata dari mulut orang orang PKR sendiri..."Nasib baik tibai bini orang...takper laa pompuan...kalau ditibai nyer bontot jantan...susah laa plak kita..Hahahahahaaaaa





1 comment:

  1. Kalu boss kencing berdiri,anak buah kencing berlari...kalu boss kaki penipu,anak buah kaki putar belit!! tiru macam saya depan pun boleh,belakang pun sama....pengikut totok yg lain tak mahu ikut keee??

    ReplyDelete