Saturday 28 April 2012

Babi Babi BERSIH 3.0 Hampir Membunuh...!!!

Sumber Dr. MiM
2 video yang menunjukkan keganasan melampau perusuh Bersih 3.0! Kandungan di dalam video ini bakal menghantui S. Ambiga, Anwar Ibrahim dan pakatan haram pembangkang.

Rakyat Malaysia berasa amat terkejut dengan kezaliman dan kebinatangan yang ditunjukkan oleh perusuh-perusuh yang mendapat sokongan padu daripada Anwar Ibrshim dan balaci-balaci beliau.

Lihat 2 video di bawah :
 
 
Video 1 : kezaliman perusuh Bersih 3.0
 
Segala janji yang diberikan oleh S.Ambiga sebagai pencetus Bersih 3.0 dan juga jaminan kepimpinan tertinggi PAS yang perhimpunan itu berjalan dengan aman ternyata satu pembohongan besar pakatan haram pembangkang kepada seluruh rakyat Malaysia.

Perusuh Bersih 3.0 yang bukan sahaja menimbulkan pelbagai provokasi, mencaci menghina pihak keselamatan tetapi mereka ternyata yang memulakan konfrontasi terhadap pihak berkuasa!



 
 
video 2 : angle lain membuktikan kezaliman perusuh Bersih 3.0
Ternyata Rakyat telah di TIPU oleh mereka yang MABUK KUASA...sehingga sanggup menghuruharakan Negara dan jelas terbukti mereka sanggup membunuh...!!!


Psst : Kalau ikut kan Hati Panas....aku cadangkan maner yang pukul Polis tuu...diisumbat kan jer ke Jail 20 tahun....baru padan muka...!!! charge niat untuk membunuh...!!!




No comments:

Post a Comment