Thursday 12 January 2012

AGENDA PEMIKIRAN ANWAR - PLURALISME KE JURANG MURTAD - Part 1


Pluralisme yang di bawa oleh Anwar Ibrahim ... Part 1

Sangat Menyedihkan bagi mereka yang tidak tahu...Perjumpaan tertutup Anwar Ibrahim dan kawan kawan lama nya di dalam ABIM yang menentang Konsep Pluralisme yang mana dengan jelas ianya MENYUNTIK kaedah PEMURTADAN orang orang Islam di Malaysia yang cetek illmu Agama nya.

Kaedah SUNTIKAN melalui penerbitan buku dan terjemahan yang sekiranya dibaca oleh mereka yang disebut CETEK PENGETAHUAN Agama akan membolehkan mereka menerima kaedah Islam campur aduk yang mana ianya telah lama berlaku di Indonisia dan Singapura, sokongan fahaman Sekularisme akan menambah kan kekuatan Pluralisme dikalangan mereka yang menerimanya.



Pembiayaan oleh "Kondrad Adenauer Stiftung" dalam Penerbitan buku buku yang dikeluarkan oleh IKD - Institut Kajian Dasar, yang mana IKD telah ditubuh kan oleh Anwar Ibrahim jelas menunjukan apa yang dikehendaki oleh Anwar Ibrahim tentang Islam di negara ini.....Islam ikut Nafsu...!!!!

Apakah itu "Kondrad Adenauer Stiftung".....



Apakah itu "Kondrad Adenauer Stiftung".....

Konrad Adenauer Foundation (Konrad-Adenauer-Stiftung eV) atau pun KAS adalah asas parti politik Jerman yang dikaitkan dengan pusat-kanan Christian Democratic Union (Jerman) (CDU). Ibu pejabat yayasan itu yang terletak di Saint Augustine (Bonn) dan Berlin. Di peringkat global, kas yang mempunyai 78 pejabat dan menjalankan program-program di lebih 100 buah negara. 
Pengerusi semasa, yang Presiden bekas Parlimen Eropah ialah Hans-Gert Pöttering.

Apakah Agenda Kondrad Adenauer Stiftung...dan hubung kaitnya dengan Pengkaderan PKR, Anuar Ibrahim dan mereka yang terlibat serta kaedah kaedah PENYUSUPAN kedalam Parti Politik Malaysia....PAS...???



Patut laa rancangan MURTAD ni dengan mudah nya bergerak di Malaysia....nasib baik Dr.Hasan Ali celik mata awal-awal.......semuga Allah selamat kan bumi Malaysia....

Kita sambung.......Part 2


Pssst : semuga Allah selamatkan Bumi Malaysia dari Agent Yahudi ....







No comments:

Post a Comment