Friday 6 January 2012

Berita Panas: Nurul Izah kata Bengkok macam Papa, Tak kan Terima Keputusan Mahkamah..!!


Berita Panas : Nurul Izah kata Bengkok macam Papa…!!!
Saper tak sayang bapak…semua orang sayang kan bapak, tetapi dah terlanjur tuu nak buat camner…!!!
Aku dah cakap banyak kali, bila budak ni bukak mulut jeer terus Nampak sangat KETIDAK CERDIKAN nya … Pewaris kena cakap lembut sikit laa sebab dia muda lagi…cumel, maner laa tau besok-besok dia insaf…boleh gak gunakan dia utk buat Roadshow berkempen utk PRU akan datang (cadangan tajuk “Kenapa Kami Anak Beranak Menipu”… boleh…? Bagus tak idea pewaris…Heheheheee (kena baca sampai habis tulisan aku ni baru paham)
KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar menyifatkan kes mahkamah yang dihadapi bapanya Datuk Seri Anw ar Ibrahim menunjukkan institusi kehakiman di negara ini sebagai ‘tempang’.
Nurul Izzah mendakwa sistem keadilan didukung Suruhanjaya Diraja, namun beberapa kes yang dilaporkan membabitkan individu tertentu tidak di ambil tindakan.
“Sebaliknya apa yang berlaku, wujud individu yang menyusun pelantikan hakim-hakim. Oleh itu, harus ada reformasi terhadap sistem kehakiman bagi mempastikan keadilan dapat ditegakkan,” kata beliau yang juga ahli parlimen Lembah Pantai.
Cerita banyak pun tak guna laaa, meh nak cakap..kalau lah Institusi Kehakiman kat Malaysia ni TEMPANG dan Bengkok rasa-rasanya masalah membenteras Jenayah di Malaysia ni tak akan Terhapus sedikit sebanyak, bermula dari masalah Dadah di awal 70an, masalah rompakan oleh Botak Chin dan Bentung Kali, masalah bunuh orang Kerat 18 macam Mona Fendi dan sebagai nya…memang masalah yang Pewaris catatkan ni adalah masalah Rakyat Awam yang bodoh dan BERPERANGAI JAHAT yang maner telah memberi MUDARAT pada Keharmonian Negara.

Baik tinggal kan masalah diatas…kita cari masalah POKOK yang menyebabkan Huru Hara nya Negara bermula dari Tarikh Papa Nurul Izah dipecat, Berbagai bencana telah menimpa Negara sehingga Institusi Melayu berpecah berpuak puak dan terdapat Melayu Bangang yang Berserban sanggup duduk semeja makan minum, tidur bangun dan peluk cium dengan DAP si Kafir Harbi.


Sebelum mendakap Kafir Harbi, Huru Hara juga Negara ni dengan Perjuangan REFORMASI konon-konon nya Negara perlu diubah, Melayu yang sedia Ada Memerintah tak boleh pakai sebab cam Haram Jadah (kata Nga Kor Meng si Cina DAP) …. Memang betul macam Haram Jadah…tetapi siapa...tidak lain dan tidak bukan, Papa Nurul Izah…!!!

Dilihat pada impak dan kesan yang telah Papa Nurul Izah perjuangkan…Lawan Tetap Lawan, maka hari ini Sosio Budaya Majmuk telah berubah…dulu-dulu tidak terdapat dan tidak kedengaran anak-anak Cina kata Melayu Bodo, Melayu Kayu, Melayu Sakai….siap buat Lagu dan Video lagi…nasib baik tak masuk MTV Musik….memang Sialan si anak Cina bernama Namewee ni..
Terbeliak bijik mata bila dibaca dalam laman social facebook serta lain-lain entry yang anak cina kata Melayu Babi dan Islam Babi…banyak lagi laaa kalau nak cakap tuu belom kira isu-isu Agama yang puak-puak Kafir Harbi dok main kan, dengan isu Murtad laa, isu Kafir Berhadas masuk bagi Ceramah dalam Masjid laa, bagi Daging Korban, Baca Hadith dan Quran....macam-macam lah…!!!




Tak cukup dengan menghasut Rakyat jelata sekarang Papa Nurul Izah dah mula gunakan Anak anak Muda pulak...lagi kecoh, Mahasiswa yang patut dibangga kan kini dah di gelar Mahasewel oleh mereka mereka yang Cintakan Negara...kesian...mereka sepatutnya menghabiskan masa dibilik Kuliah, di Library, Group Diskusi TETAPI oleh kerana Papa Nurul Izah tersangat Gila Kuasa..habis Anak anak Muda kita Binasa....jadi Monyet terjerit jerit di tepi jalan...Nak tanya sikit...dulu sebelum Nurul Izah Graduated, ader ker Nurul Izah turun Berdemo ajak kawan-kawan menjerit tepi jalan...rasa-rasanya Tak der kan...kan...??? Lu pikir laa sendiri...!!!!

Apa pun tuu dikira masalah kecil lagi..TETAPI yang Paling BESAR ialah ini Rumusan Pewaris Wasiat :
PERPECAHAN MELAYU YANG MEMBOLEHKAN MELAYU HILANG KUASA…PERPECAHAN MELAYU YANG MENYEBABKAN MELAYU BERKONGSI KUASA…PERPECAHAN MELAYU YANG MENYEBABKAN RAJA MELAYU HILANG KUASA
Natijah nya Melayu merana dan Merempat dibumi sendiri bila bukan Melayu Berkuasa..!!! Ada faham Wahai Anak Perempuan Anuar Ibrahim…???

Tu pasal awal-awal aku kata tadi…Siapa tak sayang kan Bapak…!!! Tetapi menjadi Manusia dan insan yang Allah dah Istihar kan dalam Quran sebagai As Raful Makluka…kena laa waras dan bercakap dengan berfikir…bukan bercakap dengan Nafsu Amarah…seperti Papa Nurul Izah….

Jadi..dah Papa Nurul Izah dibicarakan di Mahkamah dan keputusan akan di dengar pada 9 Jan 2012 nanti..tunggu jer laaa…tak payah laa tunjuk kan KEBODOHAN dengan menghasut dan Nurul Izah bukan nya pakar dalam Undang-undang pun…terima dan dengar lah dengan berlapang dada…!!!

Ok…Permintaan aku pada pencacai murahan penderhaka dan pengkhianat Negara ni…fikir laa sikit…fikir Melayu…fikir Bangsa…fikir masa depan Anak Bangsa Melayu….reti…????????????

Ok…Permintaan aku pada pencacai murahan penderhaka dan pengkhianat Negara ni…fikir laa sikit…fikir Melayu…fikir Bangsa…fikir masa depan Anak Bangsa Melayu….reti…????????????


Ulang balik...Saper tak sayang bapak…semua orang sayang kan bapak, tetapi Papa Nurul Izah dah ROSAK kan Agama, Bangsa dan Negara...!!! terima jer laa balasan nya...dah terlanjur tuu nak buat camner…!!!

Pssssst : penat laaa Bhai dengan Angkatan Liwati ni ....!!! ingat ingat nak joint PEKIDA laaaa....!!! Heheheheee, boleh...???

No comments:

Post a Comment