Tuesday 10 January 2012

MUSLIMAH PAS YANG BODOH TELAH TELANJANG DI KHALAYAK RAMAI

Matlamat menghalalkan Cara walaupun mereka tau itu Akhlak yang Buruk...sedangkan mereka Bertudung Labuh dan Berjubah....(atau bertudung nak tutup Buah Dada labuh)

 Yang dikata kan Islam



Malu adalah sebahagian daripada Iman, mereka yang tak terasa malu ternyata mereka rosak dari segi ke Imanan, sehingga bagi perempuan dan wanita yang hilang rasa malu, mereka sanggup bertelanjang dihadapan manusia yang lain dan seterusnya memperdagangkan tubuh badan mereka...ini lah Iman...Rosak Iman.. Rosak Akhlak ...Rosak Akhlak kerana tiada rasa Malu...!!! (memang pompuan murahan ni tak berakhlak pun..)
Dan Mereka ini lah yang selalu mendakwa yang mereka lah Perempuan yang lebih Islamik jika dibanding kan dengan perempuan perempuan lain dimuka bumi ini.
Hari ini telah jelas memapar kan siapakah MEREKA sebenar dan bagaimana kah perangai sebenar Perempuan PAS yang konon nya Muslimah Islam.
 Amat memalukan dan amat menjelek kan dengan bertudung likup tetapi dari mulut busuk mereka terpacul keluar segala maki hamun yang tak sepatutnya.
Dengan berbagai bagai perkataan seperti Mampos UMNO dan sebagai jelas  lah kepada kita bagaimana Lebai lebai PAS mentarbiyah Perempuan perempuan PAS.
Mereka tidak lebih hanya lah Sekempulan Perempuan Murahan tak berakhlak di tepi jalan....


Pssst : pada aku mereka tetap sekawan dan sekandang BABI....






No comments:

Post a Comment