Monday 9 January 2012

Terkini...Anwar akan Bersumpah Laknat sekembali dari Luar Negeri.

Sumber mengatakan Anwar Ibrahim akan
Bersumpah Laknat tak lama lagi.


Walaupun telah dibebas kan dari Pertuduhan Liwat TETAPI masih kedengaran di kalangan sebahagian ahli PKR dan juga Pucuk Pimpinan yang Tidak Yakin dengan pembebasan tersebut...ini bermakna mereka percaya bahawa Perlakuan Liwat tersebut Berlaku.

Oleh yang demikian telah terkhabar kepada beberapa individu tertentu bahawa Anwar Ibrahim akan membuat Sumpah Laknat dihadapan dua orang Ulamak dari Luar Negeri dan seorang Malaysia.

Beberapa buah Masjid telah dicadangkan sebagai tempat membuat Sumpah Laknat...
1. Masjid Shah Alam, Selangor
2. Masjid Saidina Abu Bakar AL Siddiq Bangsar
3. Masjid Negara
4. Masjid Jamek
5. Masjid Usamah bin Zaid Wangsa Maju
6. Masjid UIA

Masyallah...bagus sekali, tak sabar Pewaris Wasiat nak tunggu Anwar Bersumpah Laknat ni...Bila...??? Bila...??? Tapi Dato Sri Anwar Ibrahim dah berangkat ke Bombay India....tak pulak diberitahu bila akan Kembali ke Malaysia.

Walaubagaimana pun...apa yang terjelas disini Bahawa nama Anwar Ibrahim belum lagi BERSIH SEBERSIH BERSIH nya....memang WAJAR dan memang patut sangat Dato Sri Anwar Ibrahim bersumpah laknat untuk memberi keyakinan dan kepercayaan 150% bukan 100% lagi kepada ORANG YANG TAK PERCAYA terutama didalam PAKATAN Rakyat sendiri. 
Saiful Bukhari dah sumpah dah...


Sekiranya Saiful Bukhari yang menuduh sanggup bersumpah laknat...tak kan Dato Sri Anwar Ibrahim yang di tuduh tak nak bersumpah....(sumpah pakai cara Melayu...angin, tanah, jembalang tak main laa...tak Islamik tuuu..syirik lagoi ader laa..)

Jadi bermula dari malam ini Pewaris Wasiat akan war war kan yang Dato Sri Anwar akan Bersumpah Laknat sekiranya PERKHABARAN ini BENAR....laaaaa...(Kesian Saiful Bukhari takder supporter ramai macam Dato Sri Awar pagi tadi..)

Pewaris Wasiat berharap sangat agar Azmin Ali akan buat PENGUMUMAN RASMI dari Meja PKR tentang Tarikh Sumpah Laknat ini....ok



Pssssst : ribuan manusia dok tunggu tarikh Sumpah Laknat yang akan dibuat tuuuu....lebih 100,000 orang kot yang akan hadir...!!! please yeer...insyallah...



No comments:

Post a Comment