Sunday 1 January 2012

IPD Tanjung Malim di serang...? Budak-budak belaan PAKATAN buat hal lagi...!!!

IPD Tanjung Malim di serang...? Budak-budak belaan PAKATAN buat hal lagi...!!!

Apa nak jadi niiii...!!!

Pada pukol 1.45 tengahari...Sekumpulan 30 aktivis Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) sedang berdemontrasi di depan Ibu Pejabat Polis (IPD) Tanjong Malim yang terletak di Slim River.

Tak tau apa nak jadi dengan bebudak ni...kesian Mak Bapak


Mereka juga dihasut untuk membantah dan mendakwa Polis yang kononnya, Safwan Anang dipukul oleh pihak polis dan beliu cedera parah...padahal elok jer dok bertwiter kat Hospital...siap makan minum dengan enaknya lagi....ciiiiissss...!!!



Dan meminta Pihak Polis membebaskan 14 orang rakan-rakan mereka yang ditahan seawal pagi tadi.

Mendakwa dipukul...sendiri cari penyakit laa Bhai...!!!


Diberitakan dan kedapatan ramai penyokong PKR menyelinap masuk dalam kempulan Mahasiswa terbabit...dan diantara mereka mundar mandir dengan memandu Hilux yang dipasang dengan Bendera PR...Dah terang dan nyata si Celaka Sam Doremon Ketot dan si Bacul Cikgu Bard yang punya Agenda...nampak sangat KEBODOHAN nya.




Apa pun dinasihat kan pada Budak-budak  Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) korang balik laa belajar, kesian mak-bapak korang kat kampung...kalau nak berpolitik pun tunggu laa habis belajar...lagi pun duit biasiswa tuu orang ramai yang punyer juga (dah nama Kerajaan) kan nanti tak di Halal kan satu sen oleh orang ramai Tak Berkat laa pulak hidup.....silap-silap tak pas Exam...!!! Korang fikir pakai Akal, jangan fikir pakai Bontot seperti Anuar Al Juburi, Sam Doremon Ketot, Cikgu Bangap Bard dan yang seangkatan dengan nya...!!!

pssssst : kesian nya Mak Bapak korang....!!! kesian sungguh....!!! ni laaa gara-gara Nuar Juburi...!!!




No comments:

Post a Comment