Saturday 18 February 2012

Aku kata - Satu lagi PemBabian yang diHalal kan oleh Ulamak Suk PAS...!!! Tuuuuiiihh...!!


Sungguh kurang ajar dan sungguh Jahil puak puak Lebai PAS...memang selayak nya kalau  aku panggil Jahil Marakab dan mereka yang Alim itu sebagai Ulamak Suk...!!!

Ceramah PAS dikawasan Sungai Rapat,
Islam telah dicemari oleh puak puak Lebai PAS yang sanggup menjual Agama semata mata untuk meraih undi...seorang penceramah berbangsa Cina yang mengelarkan dirinya Apek dengan sewenang wenang nya telah membaca sepotong ayat Al Quran didalam satu Ceramah PAS...sungguh menyedihkan hanya hilai tawa yang kita dengar dari mulut mereka yang hadir ketika itu..!!!

Adalah tidak dapat diterima oleh mereka yang Ahli bilamana Ayat Al Quran dipermainkan dipentas politik oleh mereka yang bukan Ahli malahan bukan pun Islam, lebih lebih lagi hanya menyebut dengan Makhraj yang Tidak Betul. 


"Intanshurullah yanshurkum wayutsabbit aqdamakum.."

Wahai Lebai lebai PAS...!!!
Ketahui kah kalian bahawa TELAH DISEPAKATI oleh para Qura Ulama Tajwid dan Lughawiyin Ulama Bahasa Arab yang diterajui oleh Imam Al Jazari (wafat 833 H) dan juga Al Khalil bin Ahmad (wafat 170 H) BAHAWA SEBUTAN SUARA huruf huruf Al Quran itu terbahagi kepada Lima angota Makhraj Am dan Tujuh Belas Makhraj Khas, dan ini lah yang telah menjadi Pegangan sebahagian besar para Qura.

Memang tidak dinafikan bahawa Si Manusia yang menggelarkan diri nya Apek itu bukan lah seorang yang TAHU tentang Hukum Hakam dan Tertib Tartil dalam Kaedah Pembacaan Al Quran TETAPI yang menjadi perkara pokok didalam hal ini ialah "Mengapa Perlu" Seorang yang Tidak Tahu atau pun dengan perkataan tepat JAHIL dibiarkan MEMBACA potongan Ayat Al Quran mahu Hadith Nabi S.A.W.

Ternyata sememangnya Lebai PAS telah menjual Agama dan memperlekeh lekeh kan Kalamullah dan KamulRasul...!!!



Akhir sekali Pewaris Wasiat nak ucapkan kepada semua...

MEREKA YANG BERBANGSA MELAYU DAN BERAGAMA ISLAM...
"Wahai manusia Islam di Bumi Jawi ketahuilah sesungguhnya adalah tidak diHalal kan oleh Nenek Moyang kita untuk berimamkan manusia yang bertopengkan Agama apalagi Kafir Harbi yang tidak Tahu Apa apa...!!!
Walaupun kita lahir dari Islam baka tetapi Yakin lah sesungguhnya Kemuliaan telah datang kepada Bangsa Melayu bilamana Raja Raja telah membawa masuk Agama Islam kedalam Istana dan agama Islam ini telah disambut oleh Rakyat jelata terdahulu dan Syukur lah kita ianya kekal hingga kehari ini...!!!
Mahukah kita menjadi PEMBUNUH kepada Agama, Bangsa dan Negara...!!!

Sesungguhnya, Jahil dan Jahat mereka mereka yang mempermainkan Agama...!!!




Pssst : Dan mereka ini...pencacai pencacai PAKATAN khususnya PAS hanyalah sekandang Najis Mughalzoz yang perlu disamak dan dibuang dari Umat Bani Jawi...!!!

2 comments:

  1. Pedulik apa.. janji undi PAS masuk sorga..

    ReplyDelete
  2. bodoh !!!! tahap gaban puak2 parti ajaran sesat nih !!!!!!!!

    ReplyDelete