Friday 3 February 2012

Timbalan PAS Johor kaya beb...BMW & Camry terbakar...


Woooow...Orang orang Atasan PAS kaya Bhai..yang tak kaya cuma Macai yang kat bawah dok arak bendera jeer....

Dua kereta milik timbalan pesuruhjaya PAS Johor, Dzulkefly Ahmad serta tingkat bawah rumahnya di Taman Universiti, di Johor Baharu hangus terbakar dalam satu kejadian awal pagi ini.

Menurut laporan Harakahdaily, kejadian berlaku kira-kira jam 3.40 pagi sewaktu beliau dengan enam anggota keluarganya sedang nyenyak tidur di tingkat atas.

"Ketika itu kami semua sedang tidur. Tiba-tiba terdengar satu letupan kuat. Saya kejut isteri dan saya lihat enjin kereta BMW terbakar dan ada api di tingkat bawah rumah.

"Tidak lama kemudian satu lagi letupan kuat berlaku. Kami kejut semua anggota keluarga dan buat keputusan untuk keluar ke pintu belakang dan terus menghubungi pihak bomba," kata Dzulkefly yang dihubungi akhbar rasmi PAS itu.

Menurutnya, pihak bomba yang tiba kira-kira beberapa minit kemudian berjaya memadamkan api daripada terus marak.

"BMW keseluruhannya hangus, sebuah lagi kereta Camry yang diletak di sebelahnya, separuh terbakar tapi saya rasa masih boleh dibaiki.

Laporan polis telah juga dibuat..

Tak yah baiki YB...duit berlambak lambak...beli jeer BMW baru...Camry baru...ape barang baiki..!!!

Memang YB YB dan orang atasan PAS kaya kaya...yang miskin tukang bawak bendera dan tukang teriak Takbir jeer...tu pun nasib baik ader Van Vanete dan C20 dapat gi dengar ceramah...dok berhimpit himpit...

S class Mursyidul PAS punyer


Alphard anak Nik Aziz


Pencacai PAS Proton Saga sahaja




Pssst : Sudah sudah laa tuuu...jangan dok jadi Macai lagi laaa...!!! apa pun aku doakan Si YB PAS yang terbako tuu semuga selamat anak beranak...








No comments:

Post a Comment