Thursday 16 February 2012

Panas..!!! Bercuti ke Italy sekeluarga hasil Imbuhan Bayan Mutiara...siapa..???


Woooow,
Sungguh teruja Pewaris Wasiat membaca artikel didalam Bahasa Inggeris dalam satu Blog sahabat…ada KEMUNGKAN perkara ini berlaku sekiranya melihat kepada segala suasana dan peristiwa yang berlaku di Pulau Mutiara.
Ada yang termenung Tanah Tergadai...Ada yang tersenyum Dapat Habuan

Beberapa hari yang lepas ramai Blogger blogger menulis perihal Penjualan sebidang Tanah yang bernilai berbilion bilion ringgit dan ianya bertaraf  Super Prima di Pulau Pinang, Pewaris juga ada menukilkan sedikit berita yang sama...
Sila baca disini…
Ok, berbalik kepada Artikel yang Pewaris sebut kan diatas…dibawah ini Pewaris Wasiat terjemahkan sebahagiannya keBahasa Malaysia….
"Ia hampir menjadi seperti tajuk filem di atas. Apa yang penting ialah kita perlu mengetahui siapa kah yang membayar kepada Lim Guan Eng sekeluarga dalam percutian Krismas nya ke Itali.
China man seperti Lim Guan Eng dengan sikatan rambut gaya Belia sudah pasti tidak akan membelanjakan wang seperti itu. Mereka hanya tahu menyimpan, menyimpan dan menyimpan dan tidak akan membelanjakan satu sen pun dan tidak mengapa sekiranya anak cucu mereka yang bergaya dimasa akan dating menghabiskan nya tetapi tidak mereka.
Seseorang sudah pasti membayar segala perbelanjaan perjalanan dan percutian yang melibatkan enam orang ahli keluarga berserta dengan seorang  Pengawal Peribadi. Kos perjalanan dan Penerbangan Bisnes Class ke Milan kemungkinan mencecah sehingga RM100, 000."
Mengapa Milan dan tidak destinasi lain..???

Waaaaaaaaah……panjang cerita ni Bhai, Penjualan Tanah Bayan Mutiara pun mencecah sampai RM 1.1 bilion….semua orang nak tau niiii…!!!!
Untuk cerita panas selanjutnya sila baca disini…
Banyak ni Bhai….belanja perjalanan, penerbangan, penginapan, makan minum, hiburan….macam macam laah…pergi bercuti kata kan…!!!
Siapa Taikon ni...???

 Petikan ayat yang menarik dari blog tersebut...
"There is not many Tan Sri to guess lah. Read back here and you can guess it is Vincent Tan's brother, Tan Sri Danny Tan.

Heheheheeeee.....baca link diatas Bhai, baru boleh tau...!!!

Psst : Aku punyer Snow Board pun dah tergantung lama kat dinding ni...!!! Rindu kampung disana...!!!




No comments:

Post a Comment