Tuesday 21 February 2012

Yahudi Auta Anwar, Malaysia Auta Yahudi - Mana bagus..?


Kecoh sungguh juak juak PKR nak spin kenyataan Anwar Ibrahim tentang Sokongannya terhadap Keselamatan Israel...juak juak PKR jeer...juak juak PAS dan DAP diam plak..Hahaa.

Akibat daripada bahang Mulut Jahat dan Hati Busuk DS Anwar Ibrahim habis kacau bilau anak buahnya kat bawah (yang berstatus Penjilat Tegar) dok cari bahan dan fakta untuk nak Tegak kan Kenyataan Ketua Umum mereka...Tegak Benag Basah leer..!!!

Jingga13 yang diketuai oleh Fariz Musa bersungguh sungguh sehingga diberitakan tidur depan Gate Masuk Utama di West Port untuk menunggu Kapal Dagang Zim Israel.

Masalah pokok disini ialah sokongan keatas Keselamatan Negara Yahudi BUKAN nya masalah Dagangan atau Kapal Yahudi....

Dalam masa Pewaris dok terfikir fikir dan membelek beberapa Journal Antarabangsa lalu Pewaris terbaca satu Comment yang sangat menarik dari seorang Rakyat Malaysia yang bernama KingNek...Komentar ini dipetik dari Blog Tersohor PapaGomo..

Sangat sangat menarik...SILA BACA

Rasulullah saw juga telah BERDAGANG dengan yahudi tetapi ini tak bermakna Nabi saw menyebelahi Yahudi apalagi.agen yahudi.
Kita semua pernah ke Starbucks, Mc donalds, gunakan Bank Internasional, menonton filem Hollywood, mendengar dan melihat Berita di CNN Channel dan adakah ini maknanya kita ni Agen Yahudi ..?
Barang Dagangan Yahudi


Tetapi didalam isu Kenyataan Sokongan Anwar Ibrahim terhada Keselamatan terhadap Negara Israel ianya amat lah berlainan, Kenyataan Menyokong Keselamatan Israel jelas menunjukan beliau BERSETUJU dengan keganasan yan Negara Israel lakukan keatas Rakyat Palestin, beliau terang-terang mengaku Wolfowitz (Arkitek Perang Iraq) sebagai sahabatnya, juga Yahudi lain seperti Madeleine Albright, George Soros, Cohen, Williamson, Zionis seperti Al Gore dan ramai yang lain, takkan lah kita masih berpura pura bahawa Anwar Ibrahim takde kaitan dengan Jewis Internasionalis Link.
Rangkaian Godfather


Tak nampak lagi ke kita...? gerak geri Anwar Ibrahim bersama IMF pada tahun 1997..? isu Jack Abramoff dan APCO adalah amat lemah dan kurang signifikan, lagi sekali, takkan pasal pergi Mc Donalds membuatkan kita jadi Agen Yahudi? untuk pengetahuan...sampai hari ini Yahudi masih berdendam dan membenci Tun Mahathir, tetapi tidak Anwar Ibrahim..
Untuk mereka yang faham isu ini, kita tak pernah terfikir ke kenapa?
kalau memang "Buta Hati" takpe, kerana Allah swt lebih mengetahui tapi JANGAN berpura pura buta HANYA kerana hendak ke PUTRAJAYA sehingga tergadai segala-galanya...!!!
Huru hara Negara

Hanya untuk ke Putrajaya


Pada mereka yang menuduh bukan-bukan, dan tak tau apa apa pasal Dagangan Antarabangsa apalagi Undang Undang dan Warta Antarabangsa kat sini aku nak tanya, kau orang ada pakai Facebook? berbohong benar laa kalau baca Blog Politik tapi tak der akaun Facebook...!!! korang semua tau kan yang Si Mark Zuckerberg adalah seorang Yahudi, dia lah yang Mencipta Facebook dan dia adalah CEO nya.

Sesiapa yang baca Blog ni, kalau dia kata tak ada akaun Facebook
maka sah leer dia Penipu Besar


Investor di facebook juga ramai Yahudi termasuk Peter Thiel dan lain2. Kau pakai komputer..? Pentium dicipta di Israel oleh saintis Yahudi. Kau suka iphone..? Ramai pelabur di Apple adalah Orang Yahudi yang kaya-raya. Malah, kemungkinan besar pasukan kamu sokong di English Premier League juga milik Yahudi.

Barang Dagang Yahudi 

Mempergunakan Teknologi Yahudi untuk kebaikan Ummah tidak salah, umpamanya, Tun Mahathir gunakan Jack Abramoff untuk jumpa Presiden Amerika, apa tujuan Mahathir..? Adakah untuk menjadi Agen Yahudi atau mertabatkan Malaysia sebagai salah sebuah negara Islam diRantau Asian..?

"Mengunakan" Yahudi untuk Kepentingga Ummah


Kalau Malaysia nak jadi Agen Yahudi, kitya tak payah jumpa Presiden Amerika, Jewis  internasionalis Link akan mencari dan rekrut kita..!!!
DS Najib pula gunakan APCO untuk kempen 1Malaysia...? Apa sebabnya...? Sebab ketegangan kaum sudah menjadi-jadi, investor pun naik takut nak melabur di Malaysia, lihat pada permulaan kepimpinan DS Najib, FDI jatuh dengan banyak.
Bila Malaysia mula aman dan stabil, baru pelaburan dan FDI masuk dan menguatkan ekonomi Malaysia, yang untung bukan orang Malaysia ke..? yang kebanyakannya beragama Islam. Menggunakan Yahudi untuk kepentingan ummah tak salah, tapi DIPERGUNAKAN Yahudi itu adalah salah...apa lagi kerana nafsu kuat hendak berkuasa sehingga Negara huru hara lagi lah  SALAH..!!!
"Dipergunakan" Yahudi untuk rosak kan Ummah


Inilah Ummah kita, tak habis-habis berbalah, pasal Doa Qunut pada waktu subuh pun boleh bergaduh, Yahudi yang bilangan begitu kecil berbanding dengan masyarakat Islam begitu berjaya sehingga hampir kesemua Kemudahan dan Teknologi dikuasai mereka. Kita pulak, tak henti-henti bergaduh sesama sendiri, di Iraq, di Afghanistan, di Libya, di Syria, semua tertipu laungan Yahudi seperti 'Demokrasi', 'Human Rights', 'Freedom' dan lain2. Amat malang umat Islam, di Malaysia pun sama aje, tetap tertipu dan terus tertipu oleh Yahudi dan Agennya..!!!

Akhir sekali Pewaris nak cakap....fikir lah dengan betul akan apa  yang diperkatakan di atas...

1. Menggunakan Yahudi untuk Kepentinggan Ummah
2. Diperggunakan oleh Yahudi untuk rosakkan Ummah

Fikir lah sendiri dan pilih lah sendiri....seawal kita celik mata kita tak pernah pun mendengar akan Pemimpin kita mengiktiraf dan menyokong Israel....melainkan Anwar Ibrahim...!!!


Dan untuk semua pencacai pencacai PAKATAN tak payah laa nak SPIN tukar tajuk ker...tukar Topik ker atau Alih kan pandangan Rakyat daripada Isu Sokongan Boss kamu terhadap Israel.....rakyat tidak Bodoh...!!!


Tunggu sambungan ke 2...




Pssst : aku tengah dok tunggu jawapan dari Lawyer Muda ni....banyak cerita dia tentang Polisi Antarabangsa dan sebagai...!!! tunggu yeeer...!!!!

No comments:

Post a Comment