Tuesday 14 February 2012

Panas...!!! Sejarah Sex Anwar Ibrahim di Bongkar lagi..!!! Norlaila.....


Adooooooooi....
Cerita Sex Anwar Ibrahim yang hampir puluhan tahun dibongkar lagi....

"Dia kiss saya...and then dia pegang (ramas le tu) breast saya sekejap aje...lepas tu dia dah 'inside' saya...Maksudnya sambil dia cium...and he is trying to go in"
'

"First time tu dia tak pakai kondom"

kata Norlaila mengaku mengenai hubungannya dengan Anwar..."

Petikan diatas adalah sebahagian dari kata kata perempuan tersebut.......
Sila klik link dibawah untuk cerita panas Anwar......

http://dukeofumno.blogspot.com/2012/02/18sx-dia-kiss-sayadia-ramas-breast-saya.html

Aku takleh nak komen lebih lebih Bhai....korang baca laa sendiri...ok..!!!


Pssts : Best betul jadi orang Besar besar ni.....semua dapat Bhai..!!!



No comments:

Post a Comment