Thursday 15 March 2012

Pendedahan Eklusif 10 am - Dokumen Sulit Modus Fitnah PKR untuk Hancurkan Melayu UMNO



Ini dia Pendedahan terkini Agenda Anwar Ibrahim untuk hancurkan Kepimpinan UMNO/MELAYU

Agenda memusnahkan kepercayaan rakyat keatas kepimpinan Barisan Nasional khususnya UMNO terus diperhebatkan oleh pakatan pembangkang terutama melalui Ketua Umum mereka Anwar Ibrahim. Serangan hebat akan berterusan menjelang PRU 13 yang semakin terasa bahangnya.

Dokumen diatas merupakan dokumen SULIT milik PKR yang telah digarap oleh Anwar Ibrahim dan pakar Staratgei PKR (CIA) dalam membinasakan kepercayaan rakyat keatas UMNO. Dokumen yang Sahih dan bukan satu rekayasa palsu dalam menfitnah PKR ataupun Anwar Ibrahim.Dalam gambar diatas kita dapat lihat beberapa Isu yang akan diketengahkan oleh pihak PKR dalam memainkan sentimen kebencian keatas pemimpin UMNO dan juga Barisan Nasional.


Melayu sudah beralih arah menyokong UMNO maka PKR merasakan perlu untuk memperbodohkan orang Melayu sekali lagi dengan menyokong pakatan PAS,DAP dan PKR pada PRU 13 kelak. Kuasa Melayu ditagih oleh puak PKR diketuai Anwar Israel Jahanam ini.
 
Sila baca disini
 
Sila baca dan fikirkan dengan sedalam dalam nya....dan kaji semula segala rentetan peristiwa yang telah Anwar Ibrahim rancangkan.....
 
 
Pssst : Tulis dengan gopoh gapah niiii.....emergency call....anak saudara kena rasuk Jin.....adoooooooi...boleh laa pulak dia bercakap Siam...!!!
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment