Tuesday 13 March 2012

Terkejut Beruk – Ramainya Pemimpin PAKATAN Nak Letak Jawatan...!!!



Asalam to all,
Pengorbanan yang Dato Shahrizat Jalil lakukan ini tidak mungkin mampu dilakukan mana mana Pemimpin Pembangkang.
Umum mengetahui bahawa Shahrizat Jalil tidak terlibat dalam NFCorp walaupun suaminya Pemilik kepada NFCorp, walaubagaimana pun PAKATAN tidak tidur siang dan malam kerana terlalu sibuk memainkan isu NFC ini.
Akhirnya Shahrizat terpalit juga dengan Taik Lembu kepunyaan suaminya. Diucapkan Terima kasih dan Syabas kepada Dato Sharizat Jalil kerana memikirkan akan jangka masa panjang dan kepentingan PRU13 (mungkin juga)
.
Dato Sharizat hanya seorang perempuan tetapi telah bersikap Berani dengan mengishtihar kan Perletakan Jawatannya. Sekiranya kita melihat akan kes kes yang dihadapi oleh Pimpinan PAKATAN baik isu melibatkan Fulus atau isu "Panjat Bini Orang"... ternyata Pemimpin PAKATAN lebih penakut dan lebih Bacul...cuba kita kira, berapai ramaikah Pemimpin PAKATAN telah meletak Jawatan ekoran masalah Moral atau lain lain kes sehingga ada sebahagian dari mereka telah diheret ke Mahkamah....
Kita sudah menyaksikan sendiri apa yang terjadi bila sesuatu isu melibatkan Pemimpin PAKATAN
1.    Anwar telah meliwat Sukma, Mior, Azizan, Ismail Harun, Ahmad Hairani, Saiful Bukhari dan mungkin ramai lagi namun beliau tak pernah merasa aib malah masih cuba menegakkan Benang Basah walaupun Spermanya dijumpai dalam rectum Saiful

Walaupun terlepas dari Hukuman Liwat umumnya telah mengetahui betapa rendahnya Moral dan akhlak Anwar Ibrahim





2.       Anwar Ibrahim juga kantoi bila video lucahnya melakukan hubungan seks dengan Pelacur China didedahkan oleh Dato Eskay dan rakan rakannya, dan Masih tak tahu Malu dan mengekalkan kerusinya sebagai Ketua Pembangkang.
Seluruh Dunia melihat Hubungan Seksnya bersama Pelacur China

3.    Elizabeth Wong begitu juga, masih lagi dikekalkan sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor walaupun beliau diketahui umum bersekedudukan dengan Kekasih Melayu yang telah beristeri iaitu Helmi dan telah mendedahkan photo photo Bogelnya.
Dipertahan kan oleh jemaah PAKATAN

4.    Ustaz Badrulamin hanya diberi cuti sebulan dan masih dikekalkan sebagai Ahli MPT PKR dan Penerangan Kerajaan Selangor walaupun ditangkap Khalwat dengan isteri orang pada jam 3 pagi di Swiss Garden Hotel Kuantan, Pahang
Sesi Kaunseling Bini Orang jam 3 pagi dibilik Hotel

5.      Nik Aziz masih mempertahankan Mat Sabu bermati matian walaupun Mat Sabu telah ditangkap Khalwat dibilik No 121 Hotel Perdana, Kota Bharu Kelantan juga bersama Isteri Orang malahan Kawan Sindiri, dan hari ini Mat Sabu pula diangkat sebagai Timbalan Presiden PAS.
Juga Khalwat bersama isteri orang dibilik Hotel

Dan hari ini menjadi Timbalan Presiden PAS


6.    PAS meletak semula Saiful Bukhari sebagai ADUN Selising walaupun sebelum ini Saiful pernah ditangkap dalam bilik VVIP 1 Gerabak Keretapi KTM bersama isteri orang, yang menangkap Saiful dan Pasangannya ialah Pembantu Nik Aziz sendiri, Saiful dan pasangan ditangkap dalam keadaan hanya memakai seluar dalam dan isteri orang tersebut hanya memakai Tuala Merah.
Semuanya melibatkan Bini Orang


7.     Nik Aziz kantoi kerana nak pergi menunaikan Haji dengan hasil duit suapan Abroad Technologies Sdn.Bhd bernilai RM 650,000 setelah meluluskan hamper 3000 Hektar Konsesi Balak dan Konsesi Pemasangan Billboard kepada Abroad Tech malahan tanpa segan silu mengakui beliau dah 20 tahun ke Mekah tanpa menggunakan 5 sen pun duit sendiri.
Zuhud di Hotel 5 Bintang

Zuhud d Kafeteria


8.     Begitu juga dengan isu Ir Arif Fahmi, menantu Nik Aziz dilantik oleh beliau sebagai CEO PMBK sehingga rugi berjuta juta ringgit dan Nik Aziz tak pernah merasa bersalah terhadap Rakyat.
Sungguh Baik Hati rakyat Kelantan 


Begitu lah angkuh, bongkak, tak tahu malu dan lahabnya Pemimpin pemimpin PAKATAN
Bermacam tomahan, cacian serta fithnah yang dilemparkan oleh PAKATAN terhadap Pemimpin pemimpin UMNO dan sedikit sebanyak ianya menyebabkan UMNO tercalar serta terpaksa mengambil tindakan keatas Ahli yang Terlibat mahu pun Pucuk Pimpinan samada secara langsung atau secara tak langsung (sendiri fikir la Bhai)
Sekali lagi Pewaris Wasiat bagitau....memang Bacul lah puak puak PAKATAN ni...paling kuat pun bagi CUTI jer pada siapa yang telah KANTOI buat taik....macam kes Ostat Setan Badrulamin, Eli Kangkang dan ramai lagi koooot...!!!
Eh, dulu bukan semua bising suh Tun M bersarakan...? cakap dah tua laa...terlalu lama laaa...sampaikan ada Blog Mahafiraun dan Mahazalim...Hahahaaaa...
Si Tua Sesat Nik Aziz bila pulak nak bersara...??? jalan pun dah kena papah...tak kan nak jadi MB sampai masuk kubur kot...!!! berat mung niii Pok Nik...!!!

Pssst : Apasal pemimpin PAKATAN ni banyak kes lucah aaaaa....??? memeng dia orang kuat main keer...??? Haahahahahahaaaa




No comments:

Post a Comment