Tuesday 6 March 2012

Wartawan Perempuan Simpanan Dalam PAKATAN Kondem Dr. Hasan Ali...?


First at all Pewaris Wasiat ucapkan  selamat maju jaya kepada Dr.Hasan Ali didalam Roadshownya Ceramahnya berkenaan AKIDAH ISLAM dan Pembongkarannya terhadap Perjuangan PAS yang disertainya sehingga menyebabkan dia dipecat gara gara suara suara PARASIT didalam PAKATAN.

Pewaris Wasiat pernah menghadiri Ceramah Dato Dr.Hasan Ali di Bukit Antarabangsa dan duduk dibarisan hadapan untuk melihat dan mendengar dengan lebih jelas apa yang diperkatakan oleh beliau.


Hahaa...dan selepas habis ceramah Pewaris Wasiat cepat cepat bangun dan bersalam dengan Dr.Hasan Ali dan sambil bertanya dengan kadar berbisik... "Dato nak joint UMNO ker..? "....apa jawab dia "saya bukan orang UMNO lagi"....lalu Pewaris diam MELANJUTKAN PERBUALAN DENGAN LAIN LAIN TOPIK...orang ramai mula berpusu pusu nak salam...dan Pewaris minta diri bagi laluan pada orang ramai..

Ok, satu tulisan MyMassa yang membuka mata manusia yang Bagaimana seorang "Wartawan Online Perempuan" bernama Aidila Razak yang menulis untuk Portal Malaysiakini dengan JELAS dan TERANG tidak memahami KEROSAKAN AKIDAH yang telah diperangi oleh Dato Dr.Hasan Ali sehingga menyebabkan dipecat dengan tanpa apa "Surat Tunjuk Sebab" dan juga tanpa dipanggil "Membela Diri"...Wartawan Perempauan tadi buat buat tak faham atau memang sengaja Tak Mahu Faham...???

Rencana penuh Sila Baca disini...
http://mymassa.blogspot.com/2012/03/bila-melayu-berkepala-babi-menulis.html




Pssst : kalau aku laaa....memang aku cakap dia tak paham....sebab tak mengaji...!!!

No comments:

Post a Comment