Wednesday 1 February 2012

Blogger Totok PKR menyamar dalam UMNO...Betul ker...???


Salam...agak bercelaru jugak setelah membaca dan kemudian memikir kan ehwal ni, bukan nyer apa...Pewaris Wasiat agak sedih laa jugak sekiranya ia benar benar wujud didalam UMNO. Tak dapat dinafikan Blogger blogger Otai nampak semua gamming yang dimain kan oleh sesama Otai tak kira Blogger atau Pemimpin UMNO.

Tak tahu nak cakap dan tak tahu nak suluh lagi, dimana sebenarnya punca yang menyebabkan perkara ini berlaku...Totok PKR bersama sama dalam Programme Media UMNO...??? Tak logik langsung....
Kalau laah perkara ini betul betul wujud maka tak hairan laa UMNO akan porak peranda...dah tentu pembunuh dok ada dalam UMNO...mampus laa jawab nyeer..!!!

Walaubagaimana pun kesan ini akan membuat pembaca pembaca dan pejuang pejuang Cyber Kekadang mati semangat untuk terus berjuang...

Baca sini...
http://www.selangordaily.com/?p=3622

Baca juga sini...
http://www.papagomo.com/2012/02/dulu-mahazalim-mahafiraun-kini-rosmah.html

Sini juga...
http://parpukari.blogspot.com/2012/02/panas-blogger-bangsat-takde-maruah.html

Bagi Blogger Kerdil seperti Pewaris Wasiat yang baru dan tak sampai pun setahun balik menetap di Malaysia...perkara perkara begini agak merimaskan dan mencelaru kan (terutama Perang Dingin sesama Blogger Otai UMNO) Selama masa menetap diluar Negara...Pewaris Wasiat hanya bersendirian melawan Pengkhianat Negara melalui penerangan, maklum balas juga comment comment dalam Blog, Facebook dan lain lain Saluran Media, pernah juga satu masa berdebat sampai nak bertumbuk dengan budak budak Malaysia yang dok kutuk Kerajaan dan Negara Malaysia kat sana...nyaris nyaris kena batang siku Muay Thai aku..Heheheeee

Rindu kampung disini


Well...whatever happaned i will protect my country...nasib Pewaris Wasiat baik, sekembali Pewaris Wasiat keTanah air pertengahan tahun lepas...terus Pewaris dikidnap oleh Arif... (Adik kepada Arif Fahmi - Menantu Mursyidul Pas Nik Aziz) lalu Pewaris Wasiat dibawa berdaftar sebagai Ahli UMNO dan sebagai Pengundi dikawasan beliu.

Selepas mendaftar menjadi Ahli UMNO bersama Arif & rakan dari German



Bukan sajer dikidnap oleh rakan lama Arif...malahan Pewaris Wasiat juga mula diperkenalkan dan dibawa berjumpa dengan beberapa Orang Penting Negara demi untuk Perjuangan mempertahankan Negara...(agak agaknyer laa dia orang kesian kat aku yang dok berperang sorang sorang nun dihujung dunia sebelum balik ke Malaysia kot..) dan menyertai beberapa Misi penting sampai ke Sabah dan Serawak.

Dibawa berjumpa KPN Tan Sri Ismail Omar


Sekali lagi Pewaris Keluarkan keluhan Pewaris Wasiat...sekiranya betol Si Anuar Mohd Noor ni perosak dalam UMNO dan juga orang yang melaga laga kan sesama Blogger Otai Pro UMNO, maka adalah menjadi kewajipan kepada kita untuk memeranggi Misi yang didokong dan di rancang serta dijalan kan oleh nya....sekiranya tidak...maka bagus untuk kita dapat duduk bersama dalam Perjuangan Mempertahan kan Negara....ini cuma luahan Pewaris Wasiat.

Dibawa menyertai Misi Keamanan diSerawak bersama MINDEF
dan Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi (Kementerian Pertahanan)



Akhir sekali Pewaris nak ingat kan kepada semua Pejuang Cyber baru yang sayangkan Negara...adalah lebih baik kita perhatikan dengan teliti, mengkaji dan juga jangan cepat beremosi sepertimana yang ditulis dan perkatakan oleh Blogger Otai UMNO...TENGOK SEJARAH...siapakah makluk atau manusia yang disebut itu...Insyallah semuga kita dipermudahkan dan tidak akan termakan hasutan.


Special untuk Blogger blogger Maut lagi Otai - Papagomo, Parpukari, Badut Rakyat, APA, AAKJ, MIK, GWM, Dr.MIM...gua Tabek Spring sama you all...kamu lah PATRIOT yang berada diPerbatasan....!!!
Sumbangan kamu semua sangat bermakna pada Negara..!!! (kena tengok citer Brave Hart - Mell Gibson)


Pssst : Siapa lah kita tanpa Negara...!!!! nak aku ludahkan jeer muka Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara nii...!!!






9 comments:

  1. Assalam Pewaris Wasiat.
    Nampak gaya bloggers kita lebih hebat dari Unit Risikan kita MIO maupun SB dan lain2 yang diiktiraf ke-5 terbaik didunia.

    Jangan kata gerakan halus..siapa kentut pun diaorang tahu.Takkan lah buta sangat mata dan hati mereka untuk tida melihat perkara perkara penting begini.

    So,kita pakat pakat fikir dan jangan ikut emosi.Gambar bro duk sembang ngan saya sambil pekena teh kat CC pun melambak dalam fail diaorang.

    Jadi kita biar je yang PAKAR dalam hal ini buat kerja depa..kita buat kerja kita.

    ReplyDelete
  2. Tuu laa pasal...cam sial jer dia org ni...kite kite yg dok berperang kat bawah..dia org kat atas dok bertepuk tampar seronok...kan nanti kalau kite maki Pemimpin kan kata kita kurang ajar plaak...habis mata dia org buat buat buta ker..???
    Alamak...Gambar kite...boleh dapat kan ker...???

    ReplyDelete
  3. tq bro... macam Papa Gomo katakan dalam artikel lalu, kami ni lahir kerana anti pada pembangkang terutama anwar ibrahim. dan perjuangan kami dari dulu hingga masa mendatang tetap sama. tapi anuar reform? ini masaalahnya bila ada yang buta tampa melihat sejaran siapa anuar reform ini.

    apa pun teruskan perjuangan bro. matlamat kita BN menang 2/3 PRU nanti. Amin

    ReplyDelete
  4. Insyallah Gomo...sebagai seorang pejuang...kata kata Gomo dan rakan rakan lama akan Pewaris ambil Iktibar dan menafaat...insyallah

    ReplyDelete
  5. salam sahabat seperjuangan saya telah pautkan blog tuan,minta tuan tolong pautkan blog saya juga.jutaan terima kasih

    ReplyDelete
  6. Insyallah Tuan matkilaupenang...blog tuan sudah dipautkan pada blog pewaris wasiat...selamat berjuang...

    ReplyDelete
  7. http://keris7lok.blogspot.com/2012/02/selesaikan-keraguan-papagomo-anuar-mohd.html

    ReplyDelete
  8. Tuan Keris7lok....lama tak dengar berita...semuga sihat sejahtera...rahmat untuk Tuan dan keluarga...selamat berjuang..
    Bila nak lepak2 minum teh tarik ni...???

    ReplyDelete
  9. Nampaknya perjuangan saudara lbh tepat pd pandangan sy berbanding sesetengah drp org kita yg balik dr luar negara... Mengapa begitu, diats bediri kerajaan yg difitnah zalim & korupsi ini, ada yg berjaya bergelar Dr di luar negara, balik berkhidmat di Universiti yg ditubuhkan oleh Tun M... Tp malangnya ideologinya menentang pemerintah dan menyanjungi pengkhianat2 negara..
    Lebih sedih lagi ilmu yg diajarnya berkait rapat dengan sejarah silam bangsa dan negara.....
    Inilah kelemahan kerajaan kita, selalu lupa pd pejuang yg mempertahankan mereka, tp mbela musuh yg mampu mengubah nasa depan pemerintah...
    Sejujurnya sy kecewa dgn keadaan ini, kerana ia trt terasa dlm hati sy....

    ReplyDelete