Thursday 16 February 2012

Trojan Horse belaan Anwar Ibrahim giat mensabotaj Sistem Kerajaan - DS Najib tak buka mata ker..?



Salam pagi Jumaat...

Sangat mengerikan bilamana Pewaris Wasiat mendalami tulisan Sahabat ARMAND AZHA...
Sekiranya perkara ini tidak dibendung maka keseluruhan Sistem akan runtuh dan Rakyat lah yang akan merana...
Kewujudan mereka mereka didalam Jentera Kerajaan sebagai "Trojen Horse" semasa zaman Anwar Ibrahim sebagai Menteri dan TPM sehingga lah sekarang bukan lah satu perkara yang boleh dipandang ringan dan enteng...



Disini Pewaris Wasiat paparkan tulisan Sahabat tersebut.... 
Assalamualaikum sahabat2 yang saya hormati.
Betulkah Ada TROJAN HORSE ATAU PARASIT Di Dalam Bank Negara Yang Di Katakan Mengeluarkan Cadangan-Cadangan Yang Menyusahkan Rakyat Berpendapatan Rendah.
Sekarang Ada Tangan Ajaib Yang Bantu Mereka Di Mana Tempat Mereka Di Amik Alih Oleh Jabatan Insolvensi Malaysia (JIM). Regim Baru Yang Jadi Parasit Ni Akan Memenjarakan Mereka Yang Muflis ( Contoh Yang Tidak Mampu Bayar Kerana Tekanan Kehidupan, Papa Kedana Atau Gagal Mengistiharkan Pemilikan Motorsikal Yang Berusia Lebih 40tahun Yang dah Jadi Besi Buruk Pun). Rasanya Nasib Ratusan Ribu Terutama Para Siswazah, Anak Muda Yang Baru Nak Majukan Diri Dan KAKITANGAN KERAJAAN Bakal Ramai2 Beratur Ke Penjara.


Polisi tidak berperikemanusiaan Kuda Torjan tersebut kisah yang amat sedih menimpa ke atas seorang rakyat Malaysia.
(sila Klik untuk besarkan imej)


Sambungan...
Suradi bin Daruis telah menjadi penjamin kepada isterinya (Rosnah) yang membeli kereta dan kereta dibayar dengan baik selama 2 tahun. Malangnya kemalangan berlaku dan si suami patah kaki dan tak dapat bekerja selama setahun. Desakan hidup dan masalah yang tidak diduga telah menyebabkan mereka gagal membayar ansuran bulanan. Kereta telah disambung bayar oleh seorang saudara yang kemudiannya menghilangkan diri. Kereta kemudian ditarik setahun selepas itu. Dengan berbagai caj dikenakan tuntutan telah dibuat oleh syarikat kewangan dan suami isteri diisytihar muflis (dalam lingkungan RM 30,000). 
Oleh kerana tidak mampu membayar ansuran bulanan RM 100 sebulan, tindakan menghina mahkmah telah diambil oleh pihak OA untuk mensabitkan pasangan suami isteri ini ke penjara. Diberitakan walaupun di atas desakan Pengarah Pendakwa Jabatan Insolvensi Malaysia (JIM), "PARASIT TROJAN HORSE" ( yang amat angkuh dan tidak berhati perut yang diberitakan adalah Anak Saudara kepada seorang bekas Hakim Negara) untuk memenjarakan pasangan ini, Pendaftar Kanan hanya mensabitkan suaminya sahaja. ( diceritakan juga, biasanya kertas penghukuman setiap kes telah disiapkan oleh JIM, pendaftar kanan hanya tandatangan sahaja).
Mereka terpaksa menjual motosikal yang digunakan untuk mencari kehidupan untuk membayar tunggakan tetapi masih kurang RM 150.00. Walaupun yang kurang hanya RM 150, Suradi dihantar juga ke penjara. Saudara mara telah mencari peguam untuk merayu tetapi rayuan ditolak di atas sebab teknikal. 


Parasit Ganas dan Trojan Horse berada di Bank Negara





Kini, Pendakwa "PARASIT TROJAN HORSE" meminta mahkamah untuk menambah hukuman ke 6 bulan. Keghairahan ini tidak terfikir kepada kita manusia biasa. Manusia jenis apa ini? Ujian Allah mengingatkan "PARASIT TROJAN HORSE" dengan penyakit belakang dan bercuti selama 2 bulan tidak membawa sebarang kesedaran kepada PEREMPUAN ini.
Sekarang ini, si isteri tidak bekerja dan terpaksa menyara 3 orang anak yang sedang mengambil SPM, PMR dan UPSR. Bayangkanlah jika ini terjadi kepada kita?
Untuk seterusnya Baca disini...
http://semaremas.blogspot.com/2012/02/al-kisah-kuda-trojan-dalam-kandang.html


Sekali lagi Pewaris Wasiat menginggatkan kepada Pucuk Pimpinan DS Najib, bahawa retak sedang menunggu belah, sekiranya Kudis ini merebak maka akan tiada lagi ubatnya...adalah lebih baik sekiranya angota yang terkena BARAH tersebut dipotong atau dibuang terus supaya ia tidak menular dan akhirnya mencabut nyawa ampunya BADAN.

Petikan Blog...
Kuda-kuda Trojan belaan Anwar Ibrahim semakin galak melakukan sabotaj kepada semua polisi-polisi GTP DS Najib. Program GTP DS Najib benar-benar jujur mahu membantu dan meringankan bebanan rakyat miskin namun Kuda-kuda Trojan belaa Anwar Ibrahim yang diletakkan oleh Anwar dulu di dalam semua agensi-agensi kerajaan berusaha mensabotaj usaha dan niat jujur DS Najib itu.

Agenda Hitam untuk MELUMPUHkan Kerajaan


Sila Baca disini untuk cerita selanjutnya...
http://armandpju.blogspot.com/2012/02/trojan-horseparasit-dlm-bank-negara.html

Trojan Horse belaan zaman Anwar Ibrahim menjadi Menteri dan TPM nampaknya semakin galak melakukan sabotaj kepada semua polisi-polisi GTP DS Najib. Program GTP DS Najib benar-benar jujur mahu membantu dan meringankan bebanan rakyat miskin namun kuda-kuda Trojan belaa Anwar yang diletakkan oleh Anwar dulu di dalam semua agensi-agensi kerajaan berusaha mensabotaj usaha dan niat jujur DS Najib itu.

Sama sama lah kita fikirkan...


Pssst : kat tempat aku pun ader gak spesis cam ni...kerja sebagai Kaki Tangan Awam kat Hospital Daerah...habis orang kampung dihasutnya membenci Kerajaan...dia laa Penganjur Utama semua event yg melibatkan Pembangkang...Taoi heran gak dari aku kecik sampai sekarang masih kerja kat situ...tak kena tukar tukar pun...!!! agak aku "KERAJAAN" Buta Mata ker...???




4 comments:

  1. slm perjuangan
    pohon follow dan link blog saya kembali

    ReplyDelete
  2. Assalam...Insyaalah Pewaris sudah pautkan Blog Anak Seberang..semuga Tuan dan keluarga dirahmati Allah...amin

    ReplyDelete
  3. Baguslah tu.Homo cun pun ahli unit amal PAS yang sebenarnya suka bontot.Bontot membontoti ni memang baguslah.

    ReplyDelete