Saturday 18 February 2012

UMB - Siapa Kata PapaGomo dan Parpukari tak diiktiraf UMNO.


Asalam to all,
Hahaaa,
Pewaris tidak berniat apa apa melainkan hanya untuk melihat bagaimana PRU 13 nanti kita akan Berjaya dan bagaimana semua Pejuang Maya bersatu menentang puak puak PAKATAN yang “Gila lagi Kemaruk Kuasa”.
18 Februari 2012 (masa dan tempat rahsia...Hahaa)
Terlebih dahulu Pewaris mengucapkan terima kasih kepada sahabat sahabat yang menjemput Pewaris Wasiat untk bersama sama dalam Diskusi yang dianjurkan oleh UMB.
Banyak perkara yang dibincangkan dan rumusan nya amat baik sekali, semuga dilain masa akan diadakan program seperti ini lagi.
Terima kasih juga kepada penganjur kerana memberi kesempatan untuk Pewaris Wasiat bersuara dan meluahkan kata kata yang terbuku dihati.
Bersama Orang Kuat UMB...Tea Break

Apa pun yang paling menarik ialah Orang Kuat UMB Tun Faisal sendiri ada mengatakan dan menyuarakan bahawa Peranan Blogger disaat ini amat lah penting didalam membentuk fikir dan mewarnakan Polemik Negara.
Tun Faisal juga mengatakan  contohnya “Blogger Ternama seperti PapaGomo dan Parpukari telah memainkan “Peranan Penting” dalam Arus Media Cyber dewasa ini, tidak boleh dinafikan kesan dan impaknya dan tidak juga boleh ditolak Keberkesanannya, Kata Tun Faisal lagi, Tidak semua orang berani bersuara dan menyatakan apa yang seperti PapaGomo dan Parpukari suarakan”…kesannya menyebabkan sebahagian Masyarakat sedar dan akur akan tipudaya PEMBANGKANG dan Masyarakat faham akan erti perjuangan.
You Fcuk With Me...You Fcuk With The Best

Cili Kasi Taruk


Hahaaaa, amacam Papagomo dan Parpukari…you guys are Real PATRIOT, lantak pi laa dengan apa orang nak kata…asalkan Bumi Malaysia ni tak diperintah oleh puak puak yang GILA.
 Ini dah dikira IKTIRAF laa bro…!!!
Dari apa yang Pewaris Wasiat amati, takda aper aper  pun masalahnya dengan   Blogger blogger Otai lagi Maut ini, cuma biasa laaa kadang kadang ada yang rasa tak berapa puas hati….walauapa pun semuanya dapat disatukan ASAL kan Wadah Perjuangannya sama.
Sekali lagi Pewaris Wasiat mengucapkan terima kasih kepada Pihak UMB, dan kepada Blogger bloger Otai yang tak bertuan seperti Papagomo, Parpukari dan lain lain…keepitup Guys… thousand of people behind you….!!!
Lupakan apa yang KJ cakap tuuu…!!! Hehehehehe

Pssst : Biasa laa Hantu Raya tak bertuan...Ganazz sikit...!!! Hahaaa...i love you guys...!!! janji buat kerana Allah..


4 comments: