Monday 27 February 2012

Ustaz Setan Badrulamin Pukul Bini rupa rupanya - Lapuran Polis Isteri

sila klik imej untuk besarkan


Belum pun habis cerita Khalwat dengan Bini Orang kini kecoh lagi perihal perangai Al-Ustaz Badrulamin bin Bahron Ustaz Setan Kesayangan Anwar Ibrahim dan Jemaah PKR.

Ekoran daripada tangkapan oleh JAIP dan dibawa ke Mahkamah maka terlondeh lah satu lagi Perangai Buruk Si Badrul, satu Lapuran Polis telah dibuat oleh isteri pertamanya kerana Badrulamin telah MEMUKUL beliau berulang kali dibahagian muka dihadapan anak anak mereka. 

Badrulamin bersama isteri pertama dan anak anak



Tuuu diaaaaa....

Sememangnya Allah Rabul Jalil Maha Hebat, Maha berkuasa dan Maha Mengetahui segala yang tersembunyi...
Sekiranya kita melihat secara Lahiriah ternyata Si Badrulamin ini seorang yang Hebat, seorang yang begitu Berkarisma dengan Syarah dan Pidatonya membuatkan orang ramai meremang Bulu Roma...apalagi dengan Lagu lagu Zikir Munajat nya dari CD dan kaset kaset yang dijual....


Tetapi sebenarnya Al-Ustaz Badrulamin ni kaki PUKUL BINI, sehingga menyebabkan isteri pertamanya membuat LAPURAN POLIS dan terpaksa lari kerumah kawan diPetaling Jaya kerana takut dipukul secara berterusan.

Untuk renungan semua
Firman Allah SWT dalam surah an-Nisa’ ayat 19 yang bermaksud: “Dan bergaullah dengan wanita dengan cara yang baik. Demikian juga sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: Dan orang yang paling baik antara kamu ialah orang yang paling baik terhadap isterinya.”

Wahai Badrulamin :Islam memerintahkan suaminya agar memperlakukan atau bergaul dengan isterinya dengan cara yang baik.

Wallahua’lam.


Pssst : kepada pencacai pencacai PAKATAN kat luar sana....begini lah Akhlak dan Moral pemimpin kamu...!!!



 

2 comments:

  1. takut dengan dunia sekarang, kalaulah seorang ustaz hatinya boleh goyah dengan dugaan syaitan, apa pula kita yang cetek ilmu ini, harap dijauhkan.....

    ReplyDelete